PrS :D
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PrS :D
|
Borttagen
|
jag såg nervöst ner i golvet.
27 apr, 2014 18:35
|
|
Borttagen
|
Jag tog fram min halvfärdiga teckning och började jobba på den. Bild var en av de få ämnen som jag jobbade hårt på.
27 apr, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp min bild som föreställde min syster.
27 apr, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
Jag såg på Clarks teckning.
- Vem är det?, frågade jag nyfiket.
27 apr, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2014 18:51
|
|
Borttagen
|
- Coolt, sade jag och fortsatte rita.
27 apr, 2014 18:53
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
27 apr, 2014 19:17
|
|
Borttagen
|
Jag log svagt och fortsatte sedan rita
27 apr, 2014 19:20
|
|
Borttagen
|
Jag ritade färdigt min teckning. Jag suckade. Den blev ful.
27 apr, 2014 19:35
|
Du får inte svara på den här tråden.