Någon som vill rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
Begonia antecknade noga det professorn berättade om, men stördes av att Filip snarkade.
Jag bor i en vulkan. 28 apr, 2014 17:17 |
|
Lele
Elev |
När lektionen var slut så var Filip en av dom första som kom ut. Begonia satt kvar en stund såg Filip
Mama, kudos for saying that. For spilling.
28 apr, 2014 17:20 |
|
Lux
Elev |
Efter lektionen satt Begonia kvar och bad professor Binns berätta mer om trolldomshistoria. Hon var verkligen intresserad av ämnet.
Jag bor i en vulkan. 28 apr, 2014 17:21 |
|
Lele
Elev |
21 jul, 2015 18:03 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen