PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
Jag gick fram till Bree.
"Hej, jag är ledsen att säga det så här rakt av, men min bror Diego, han som satt bredvid sig och åt igår, han eh... Har känslor för dig. Men han är för blyg och bad mig därför att fråga dig ifall du vill gå på dansen på fredag med honom?" Jag log ett självsäkert leende.
17 apr, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot väggen utanför klassrummet och väntade på läraren med hög musik i mina öron.
17 apr, 2014 22:16
|
|
Borttagen
|
Hon stirrade på mig.
"Verkligen?" Viskade hon och jAg nickade.
"Okej.. Det låter väl kul." Mumlade hon förvirrat och jag log mot henne.
Sedan gick jag till Diego.
"Sådär. Fixat och klart."
17 apr, 2014 22:19
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp och tog av mig hörlurarna.
"Va?"
17 apr, 2014 22:21
|
|
Borttagen
|
"Jag fixade till en dejt åt dig till dansen." Flinade jag.
17 apr, 2014 22:22
|
|
Borttagen
|
"Vem...?"
Frågade jag misstänksamt.
17 apr, 2014 22:26
|
|
Borttagen
|
"Åh... Tjejen du tvingade att glömma bort oss.
Riktigt söt va?
Hon blev riktigt glad!"
17 apr, 2014 22:28
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
"Din jävla idiot?!"
17 apr, 2014 22:32
|
|
Borttagen
|
"Äh, du behöver en tjej." Sa jag nonchalant.
17 apr, 2014 22:35
|
|
Borttagen
|
"En tjej? Vad sa du till henne egentligen??"
17 apr, 2014 22:38
|
Du får inte svara på den här tråden.