Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Diego

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick fram till Bree.
"Hej, jag är ledsen att säga det så här rakt av, men min bror Diego, han som satt bredvid sig och åt igår, han eh... Har känslor för dig. Men han är för blyg och bad mig därför att fråga dig ifall du vill gå på dansen på fredag med honom?" Jag log ett självsäkert leende.

17 apr, 2014 22:06

Borttagen

Avatar


Jag lutade mig mot väggen utanför klassrummet och väntade på läraren med hög musik i mina öron.

17 apr, 2014 22:16

Borttagen

Avatar


Hon stirrade på mig.
"Verkligen?" Viskade hon och jAg nickade.
"Okej.. Det låter väl kul." Mumlade hon förvirrat och jag log mot henne.
Sedan gick jag till Diego.
"Sådär. Fixat och klart."

17 apr, 2014 22:19

Borttagen

Avatar


Jag tittade upp och tog av mig hörlurarna.
"Va?"

17 apr, 2014 22:21

Borttagen

Avatar


"Jag fixade till en dejt åt dig till dansen." Flinade jag.

17 apr, 2014 22:22

Borttagen

Avatar


"Vem...?"
Frågade jag misstänksamt.

17 apr, 2014 22:26

Borttagen

Avatar


"Åh... Tjejen du tvingade att glömma bort oss.
Riktigt söt va?
Hon blev riktigt glad!"

17 apr, 2014 22:28

Borttagen

Avatar


Jag stirrade på honom.
"Din jävla idiot?!"

17 apr, 2014 22:32

Borttagen

Avatar


"Äh, du behöver en tjej." Sa jag nonchalant.

17 apr, 2014 22:35

Borttagen

Avatar


"En tjej? Vad sa du till henne egentligen??"

17 apr, 2014 22:38

1 2 3 ... 7 8 9 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

Du får inte svara på den här tråden.