PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS
|
Borttagen
|
-Men! Hur kunde du missa det?!, sa jag
13 apr, 2014 17:11
|
|
Borttagen
|
- Jag är inte besatt av att titta på honom helatiden, sade jag med en suck.
13 apr, 2014 17:12
|
|
Borttagen
|
-Va?! Han är ju Döläcker!, sa jag högt
13 apr, 2014 17:15
|
|
Borttagen
|
Oliver som stod en bit bort tittade mot oss och flinade lite. Jag blängde på honom och fnös.
- Nej, det är han inte, sade jag.
13 apr, 2014 17:20
|
|
Borttagen
|
-Jo! Gud!, sa jag och fläktade mig i ansiktet med handen
13 apr, 2014 17:22
|
|
Borttagen
|
Jag höjde ena ögonbrynet och skakade på huvudet.
13 apr, 2014 17:34
|
|
Borttagen
|
-Ah du är så tråkig!, sa jag
13 apr, 2014 17:38
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Varför är du med mig då? Frågade jag.
13 apr, 2014 17:45
|
|
Borttagen
|
-För att du är min bästis, sa jag
13 apr, 2014 17:45
|
|
Borttagen
|
- Men vad är det för skillnad? Jag är ju så himla tråkig, mumlade jag och lade mobilen i fickan.
13 apr, 2014 18:02
|
Du får inte svara på den här tråden.