Om ni bytte namn skulle ni hetat...
Forum > Off Topic > Om ni bytte namn skulle ni hetat...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av struts.2: Jag är nöjd med mitt namn men om jag fick välja ett nytt skulle det nog vara Esmeralda. Gud så fint! Jag mötte en Esmeralda i somras som valde att byta till just det namnet så fort hon blev myndig att göra det. ^^ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 10 maj, 2014 10:19 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Min kompis heter Esmeralda. Skrivet av struts.2: Jag är nöjd med mitt namn men om jag fick välja ett nytt skulle det nog vara Esmeralda. Gud så fint! Jag mötte en Esmeralda i somras som valde att byta till just det namnet så fort hon blev myndig att göra det. ^^
10 maj, 2014 11:44 |
|
Elinaey
Elev |
Lexie
10 maj, 2014 11:54 |
|
Borttagen
|
Jag vill gärna heta Esther, åh vad jag älsksr det namnet. Det låter så fint. (':
10 maj, 2014 12:14 |
|
Fourma
Elev |
Arizona, Jaycee eller typ Allison O.O
Fast inget av de skulle passa på mig :'D 10 maj, 2014 15:27 |
|
Borttagen
|
Görel, Robin eller Karin
14 jun, 2014 23:15 |
|
Epiphany
Elev |
Serafine
14 jun, 2014 23:19 |
|
Borttagen
|
Jag gillar Vivian :3
14 jun, 2014 23:22 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Typ Michelle, Evelyn eller Stella.
15 jun, 2014 15:24 |
|
LisaLovegood
Elev |
Förmodligen Beyoncé LOL nejmen typ Luna eller Elizabeth!
![]() Tyler is my queen♥ Sailing Johnlock all day (Also Troyler♥)
15 jun, 2014 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen