PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
Jag vände mig om och såg Julia!:
-Hej !sa jag!
31 mar, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
- Min syrra hamnade inte i Gryffindor, sa jag.
31 mar, 2014 20:06
|
|
Borttagen
|
31 mar, 2014 20:07
|
|
Borttagen
|
- Bäst att Oliver tar hand om Melissa, sa jag.
31 mar, 2014 20:08
|
|
Borttagen
|
- Aa! Annars ska jag ta hand om honom! Haha! 
31 mar, 2014 20:09
|
|
Borttagen
|
- Jag är så glad att vi är kompisar, sa jag.
31 mar, 2014 20:10
|
|
Borttagen
|
- Ja! Jag med! Jag har aldrig haft några riktiga kompisar! Men jag måste gå nu till tornet! Vi ses väl på lektionen i Morgon?!
31 mar, 2014 20:12
|
|
Borttagen
|
- Ja ses, sa jag och gick.
31 mar, 2014 20:13
|
|
Borttagen
|
När jag kom upp till tornet fick jag gåtan av stenfiguren:
"En av muggarnas gåtor lyder så här: Vad kom först hönan eller ägget? Och jag är ganska säker på att du kan svaret"
-Det är en cirkel ! svarade jag
-klokt svar sa örnen!
När jag kom in i tornet blev det knäpp tyst! Så jag gick upp och borstade mina tänder och sedan gick jag och la mig!
31 mar, 2014 20:19
|
|
Borttagen
|
Jag la mig och somnade jättesnabbt.
31 mar, 2014 20:19
|
Du får inte svara på den här tråden.