The dark witches (prs )
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The dark witches (prs )
|
Borttagen
|
" det är det hon är " sa Robin han hade listat ut det
26 mar, 2014 14:42
|
|
Borttagen
|
" Då måste jag VERKLIGEN härifrån!, sa Erika
26 mar, 2014 14:46
|
|
Borttagen
|
" försök det kommer inte att gå " sa Robin
26 mar, 2014 14:47
|
|
Borttagen
|
Erika satte sig ner med ansiktet i knät
26 mar, 2014 14:49
|
|
Borttagen
|
Robin såg sin mor komma ner för trappan hon hade noga stängt dörren med magi hon gick mot Robin med en spruta och fyllde den med hans blod
26 mar, 2014 14:55
|
|
Borttagen
|
Erika tittade upp och fick syn på en kvinna.
" Släpp ut mig!, sa hon högt
26 mar, 2014 14:58
|
|
Borttagen
|
" nej du " sa kvinnan och lämnade dom Robin satt och höll på att svimma han hörde dörren låsas med magi
26 mar, 2014 15:06
|
|
Borttagen
|
Erika grät. Allt var hopplöst
26 mar, 2014 15:17
|
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 15:26
|
|
Borttagen
|
26 mar, 2014 15:33
|
Du får inte svara på den här tråden.