Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Privatroll) mellan klasskompisarna :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Glucken
Elev

Avatar


~ja nu är träningen slut här.
- Här?
~Trodde du att all träning var här nej nej över hela välden så gå söder vi borde komma fram till slut
- Men får jag säja hej då?
~Nej såå rör på fläsket
- jaja
det var sista gången jag såg hogwards

6 maj, 2014 16:18

superV
Elev

Avatar


Det var som jag visste allt
-: så nu är det bara att.
- Jag vet vad vi ska. Det är dags att gå till trolldomsministeriet och träffa några vänner.
Jag gick genom skogen. Det var sista gången jag var på hogwarts på 1900 talet.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_mdiol56LXD1r389zyo1_400.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi455.photobucket.com%2Falbums%2Fqq274%2Fnicknameflipper%2FGIFs%2Ffunny-gifs-smashing.gif

6 maj, 2014 19:57

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)

Du får inte svara på den här tråden.