(Privatroll) mellan klasskompisarna :)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
~ja nu är träningen slut här.
- Här? ~Trodde du att all träning var här nej nej över hela välden så gå söder vi borde komma fram till slut - Men får jag säja hej då? ~Nej såå rör på fläsket - jaja det var sista gången jag såg hogwards 6 maj, 2014 16:18 |
|
superV
Elev |
Det var som jag visste allt
-: så nu är det bara att. - Jag vet vad vi ska. Det är dags att gå till trolldomsministeriet och träffa några vänner. Jag gick genom skogen. Det var sista gången jag var på hogwarts på 1900 talet.
6 maj, 2014 19:57 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen