PRS (Hogwarts)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS (Hogwarts)
|
Borttagen
|
[Att det kan dela sällskapsrum]
17 mar, 2014 18:03
|
|
Borttagen
|
( som sagt var jag tror inte att eleverna kan dela rum med de som är från andra elevhem då skulle elevhemen vara onödiga din karaktär får nog byta elevhem)
17 mar, 2014 18:19
|
|
Borttagen
|
[Sådär]
Anja tittade upp när hon såg tjejen från tidigare.
"Hej." log Lovisa och vinkade mot henne.
17 mar, 2014 18:23
|
|
Borttagen
|
Alyssandra la sig i sängen
17 mar, 2014 19:01
|
|
Borttagen
|
Anja log mot Alyssandra och tittade sedan på Lovisa.
"Det är inget." sa hon.
"Man märker att det är något" svarade hon och satte sig upp.
17 mar, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
Alysandra förstod inte vad de pratade om hon la ett foto på sin familj och ett foto på klassen på sängbordet·
17 mar, 2014 20:25
|
|
Borttagen
|
"Strunta bara i det" sa Anja och tittade på Alyssandra "Är det din klass?" frågade hon och pekade på en ut av bilderna.
17 mar, 2014 20:33
|
|
Borttagen
|
Alyssandra såg på Anja hon nickade tjejerna hade ljusblå skorta och en ljusblå kjol· det fanns inte en enda kille på skolan
17 mar, 2014 20:37
|
|
Borttagen
|
Anja nickade och log.
"Fint" sa hon och gäspade. "Godnatt" sa hon och la sig ner på sängen igen.
17 mar, 2014 20:39
|
Du får inte svara på den här tråden.