Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Fairy Tale: okej Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Fairy Tale: sure c: HAHA FÖRLÅT, Matilda weasley JAG SKREV HENNES MALL MED, ÄR DET OKEJ OM VI BYTER NAMN? HAHA FAIL Jag skulle gärna vilja ha det, kan inte du bara ändra? Annars får jag väl byta då *suck* det blir jättesvårt Willow Alice Rebecca Amy?
2 mar, 2014 19:07 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Fairy Tale: okej Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Fairy Tale: sure c: HAHA FÖRLÅT, Matilda weasley JAG SKREV HENNES MALL MED, ÄR DET OKEJ OM VI BYTER NAMN? HAHA FAIL Jag skulle gärna vilja ha det, kan inte du bara ändra? Annars får jag väl byta då *suck* det blir jättesvårt Willow Alice Rebecca Amy? Amy Jag är jag, det är inte du :P
2 mar, 2014 19:08 |
|
Borttagen
|
Cherry
Jag följer efter Meadow (?) ut och lutar mig mot väggen till växthuset. Fler elever har börjat komma och ett svagt sorl hörs. Jag ser på Meadow. Hon sitter där med ett stort leende på läpparna. 2 mar, 2014 19:09 |
|
Matilda weasley
Elev |
Amy
Jag hann precis ta ett rostat bröd och ett glas juice innan frukosten försvann och jag var tvungen att skynda ner till örtläran. Jag drack juicen och lämnade glaset på bordet, sen sprang jag med brödet mellan tänderna ner till växthusen. Jag hann precis in innan dörren stängdes och jag tog en ledig plats vid bordet. Jag är jag, det är inte du :P
2 mar, 2014 19:17 |
|
Majaluna
Elev |
2 mar, 2014 19:47 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Majaluna: Hur ofta behöver man skriva? Jag känner mig stressad... Vi kan ju alltid bestämma en ordning... o.o
2 mar, 2014 19:58 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Majaluna: Hur ofta behöver man skriva? Jag känner mig stressad... Vi kan ju alltid bestämma en ordning... o.o Ja... Fast det kanske skaparen till tråden ska göra:// Fairy Tale
2 mar, 2014 20:00 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Majaluna: Hur ofta behöver man skriva? Jag känner mig stressad... Vi kan ju alltid bestämma en ordning... o.o Ja... Fast det kanske skaparen till tråden ska göra:// Fairy Tale Skrivet av Majaluna: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Majaluna: Hur ofta behöver man skriva? Jag känner mig stressad... Vi kan ju alltid bestämma en ordning... o.o Ja... Fast det kanske skaparen till tråden ska göra:// Fairy Tale Skrivet av Majaluna: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av Majaluna: Hur ofta behöver man skriva? Jag känner mig stressad... Vi kan ju alltid bestämma en ordning... o.o Ja... Fast det kanske skaparen till tråden ska göra:// Fairy Tale Så ofta man kan
2 mar, 2014 20:16 |
|
Matilda weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Neeeeeeeej jag vill ha meeeer sportlov ;-; vad har det med rollet att göra? Jag är jag, det är inte du :P
2 mar, 2014 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Matilda weasley: Skrivet av Borttagen: Neeeeeeeej jag vill ha meeeer sportlov ;-; vad har det med rollet att göra? Oj sorry trodde denna tråd var the pie club ska ta bort inlägget #>.<# 2 mar, 2014 20:19 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen