Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Keiron & ErisedStone TVD

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

1 2 3 ... 7 8 9 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Ja, jag har fixat till det lite" säger jag.

19 feb, 2014 23:05

Borttagen

Avatar


Jag nickade och fingrade på min ring. Jag började bli lite trött men ville inte gå och lägga mig ännu. Det var första skoldagen imorgon efter sportlovet.

19 feb, 2014 23:07

Borttagen

Avatar


Jag såg på honom.
"Jag letar efter min bror ... har du sett honom tror du? " frågor jag.

19 feb, 2014 23:09

Borttagen

Avatar


- Vad heter han och hur ser han ut? Frågade jag.

19 feb, 2014 23:16

Borttagen

Avatar


"Brunt hår, mörka ögon, ganska lång. .. han heter Dominic"säger jag.

19 feb, 2014 23:18

Borttagen

Avatar


Jag ryckte till då jag hörde namnet. Det hade stått Dominic på ett armband som vampyren jag dödade idag hade på sig och han hade brunt hår och mörka ögon.
- Eeeh... Ja, jag har sett honom faktigst. Sade jag och gick upp för trappan.

19 feb, 2014 23:24

Borttagen

Avatar


"Vart då?" Ropade jag efter honom.

20 feb, 2014 07:17

Borttagen

Avatar


Jag säger adressen och går sedan upp till mitt rum för att lägga mig.

20 feb, 2014 12:08

Borttagen

Avatar


Jag börjar torka blodet lite med min tröjärm medan jag sitter på golvet.

20 feb, 2014 12:15

Borttagen

Avatar


Jag somnar om en stund.
_____________________
JAG ÄR AS TRÖÖÖTT

20 feb, 2014 12:20

1 2 3 ... 7 8 9 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

Du får inte svara på den här tråden.