Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Queen Boo & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag ler stort och tar ner min koffert.

22 feb, 2014 22:43

Queen Boo
Elev

Avatar


Raymond ler retfullt mot mig

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 22:51

Borttagen

Avatar


Tåget stannar och man hör dörrar öppnas.

22 feb, 2014 23:34

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tat min väska

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 23:36

Borttagen

Avatar


"Hoppas vi träffas någon mer gång" sägerjag.

22 feb, 2014 23:42

Queen Boo
Elev

Avatar


"Ja, det gör vi nog. Hej då"

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 23:42

Borttagen

Avatar


Jag nickade och gick ut ur tåget.

23 feb, 2014 07:45

Queen Boo
Elev

Avatar


En stund senare kliver jag på en vagn tillsammans med Scorpius

jag är jättecoolig älska mig plz

23 feb, 2014 10:54

Borttagen

Avatar


Jag går påväg mot en vagn där Rose sitter och väntar.

23 feb, 2014 21:19

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag stirrar ut genom fönstret

jag är jättecoolig älska mig plz

23 feb, 2014 21:22

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.