{Prs} Sorgfågel & TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Sorgfågel & TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
((Va?))
17 feb, 2014 16:48 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 16:49 |
|
Borttagen
|
((Ska du plötsligt rolla Puck?))
17 feb, 2014 16:50 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
((Men jag tycker att det blir konstigt, kan inte du hålla dig till din karaktär och Finn och jag med min och Puck? Det blir så rörigt om vi helt plötsligt ska hoppa in i situationer som t.ex jag själv har skapat))
17 feb, 2014 16:52 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
((Tacka! Visst! det kan bli roligare men vi kan göra det om våra karaktärer pratar))
17 feb, 2014 16:59 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 17:00 |
|
Borttagen
|
((Din tur då))
17 feb, 2014 17:01 |
|
TildeW
Elev |
17 feb, 2014 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen