Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Efter ett par timmar vaknade jag upp igen och hade hemsk huvudvärk. Jag va mig sjäkv igen, Larry. Jag va ingen kanin och fattade knappt vad som hänt, men hadr lite spya på mig....
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 01:43 |
|
Glucken
Elev |
- ja fan vi ska styra den här skolan och bli rika visst vi blir kompanjoiner.
sen flyger jag mot skolan och flyger in i ett fönster 15 feb, 2014 01:44 |
|
superV
Elev |
- jag blir glad, äntligen en vän. Jag sa acio och fick tag i alla mina saker. Jag började direkt att börja brygga mera. Då kom en unge vid namn Grillbert. Han frågade vad vi höll på med så jag bad Krabban ta hand om honom
15 feb, 2014 01:46 |
|
Glucken
Elev |
slog ner han band fast han vid kvasten och skickade i väg han
15 feb, 2014 01:47 |
|
superV
Elev |
- Jag började lägga dryckerna i min väska och ner från vinden på hogwarts. Trodde inte att hogwarts hade en vind. Jag gick till stora salen. Det var tomt så jag frågade vart alla var.
- Jo tåget har spårlöst försvunnit.
15 feb, 2014 01:49 |
|
Glucken
Elev |
går in i stora salen och frågade om wade hade några problem med den man
15 feb, 2014 01:52 |
|
superV
Elev |
Jag såg Krabban och sa
- Nej Krabban här ta lite mer happydrink. Jag kom på iden att säga acio tåg. Jag gick ut och sa det. Tåget flög igenom den stora porten.
15 feb, 2014 01:54 |
|
Glucken
Elev |
Rektorn blev rädd när han såg mig och jag sa
- vad vill du?! 15 feb, 2014 01:55 |
|
superV
Elev |
Jag sprang in och sa
- HÄr är dina så kallade elever Jag började undra vart de två andra har gått. Jag började klökas. Ut ur munnen kom en katt. Jag blev rädd. Vart jar jag gjortr tänkte jag
15 feb, 2014 01:57 |
|
Glucken
Elev |
gick upp till mitt rum där det var 3 andra som sa hej med en trevlig ton jag kastade ut dom och tog rummet själv och tog en synål och lite skrivbläck och började tatuera mig
15 feb, 2014 01:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen