Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NEWBORN
Elev |
OF: Tänk om det skulle finnas en HP skola! Att alla lektioner var döpta efter lektionerna i HP och att i varje årskurs så finns det 4 olika klasser, gryffindor, hufflepuff osv., att man har likadan skoluniform som på Hogwarts. *sigh* Det skulle vara himlen ♥
25 apr, 2011 17:09 |
|
Samsara
Elev |
@childhoodlight: Bor du i Stockholm? Går du i sådana fall på den Engelska skolan i Enskede eller den i närheten av Alvik? (eller den kanske är i Alvik, har inte stenkoll...)
25 apr, 2011 17:14 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av NEWBORN: OF: Tänk om det skulle finnas en HP skola! Att alla lektioner var döpta efter lektionerna i HP och att i varje årskurs så finns det 4 olika klasser, gryffindor, hufflepuff osv., att man har likadan skoluniform som på Hogwarts. *sigh* Det skulle vara himlen ♥ Du! En sådan friskola ska jag starta när jag blir stor!
25 apr, 2011 19:49 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Samsara: @childhoodlight: Bor du i Stockholm? Går du i sådana fall på den Engelska skolan i Enskede eller den i närheten av Alvik? (eller den kanske är i Alvik, har inte stenkoll...) Haha nä jag bor i Linköping, men sådana skolor finns utspridda i Sverige. Det är samma grundare & så
25 apr, 2011 19:51 |
|
NEWBORN
Elev |
25 apr, 2011 20:22 |
|
childhoodlight
Elev |
25 apr, 2011 20:36 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Det finns en sådan skola i Uppsala : ) Ofta det gör? Det visste inte jag! Där borde man lätt ha gått. Eller okej, jag kollade precis upp det och den startar i år, så det är inte så konstigt att jag missat det. ^^ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
26 apr, 2011 11:08 |
|
childhoodlight
Elev |
27 apr, 2011 17:11 |
|
NEWBORN
Elev |
27 apr, 2011 22:47 |
|
Celebikai
Elev |
Skulla ha gått hem till Mei idag, men hon svarade inte när jag ringde :c
Tror inte ens att jag ringde rätt nummer x,3 ![]()
7 maj, 2011 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen