PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
luna~lovegood
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får. nejdå, alla blir bara glada om du är kvar, jag lovar ♥ SNÄÄLLLA *försöker göra en gullig min men misslyckas egentligen totalt och ser nu ut som ett troll* men då kan ju typ Fröken Operfekt ta det element hon vill och du tar det som blivit över och alla är nöjda och vi kan börja, eller? OKEJ DÅ. DU OCH DIN GULLIGA MIN ÖVERTALA MIG! ( enligt mina ögon ser du inte ut som ett troll c: ) YEYEYEYEYEYEYEYE!!♥♥ om bara Fröken Operfekt kunde svara så skulle allt vara löst ☂ 23 jan, 2014 17:57 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får. nejdå, alla blir bara glada om du är kvar, jag lovar ♥ SNÄÄLLLA *försöker göra en gullig min men misslyckas egentligen totalt och ser nu ut som ett troll* men då kan ju typ Fröken Operfekt ta det element hon vill och du tar det som blivit över och alla är nöjda och vi kan börja, eller? OKEJ DÅ. DU OCH DIN GULLIGA MIN ÖVERTALA MIG! ( enligt mina ögon ser du inte ut som ett troll c: ) YEYEYEYEYEYEYEYE!!♥♥ om bara Fröken Operfekt kunde svara så skulle allt vara löst Jag tror det är okej för henne så låt oss göra våra mallar... *Puppy eyes*
23 jan, 2014 17:59 |
|
luna~lovegood
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: Skrivet av Trädkatten: Skrivet av luna~lovegood: nejmen Trädkatten, du kan väl vara med. snälla. det blir inte så krångligt snart ♥ du kan ha eld om du vill, det blir ändå bra då Alltså.. I dunno.. Det blir bara konstigt om jag hoppar ut och sen in igen. x) Och jag bryr mig egentligen inte ett dugg om vilket element jag får. nejdå, alla blir bara glada om du är kvar, jag lovar ♥ SNÄÄLLLA *försöker göra en gullig min men misslyckas egentligen totalt och ser nu ut som ett troll* men då kan ju typ Fröken Operfekt ta det element hon vill och du tar det som blivit över och alla är nöjda och vi kan börja, eller? OKEJ DÅ. DU OCH DIN GULLIGA MIN ÖVERTALA MIG! ( enligt mina ögon ser du inte ut som ett troll c: ) YEYEYEYEYEYEYEYE!!♥♥ om bara Fröken Operfekt kunde svara så skulle allt vara löst Jag tror det är okej för henne så låt oss göra våra mallar... *Puppy eyes* absolut ☂ 23 jan, 2014 18:00 |
|
LIA15
Elev |
Okej, vem börjar lägga upp sin mall? Inte jag!
23 jan, 2014 18:06 |
|
Kim Potter
Elev |
23 jan, 2014 18:07 |
|
LIA15
Elev |
Jag försöker skriva i mallen, vi får se hur det går! (jag har aldrig rollat förut). Choppa ska du sätta in den i första inlägget?
Namn: Ines Nilsson. Element:Trä. Kraft: Styra och forma levande materia+ändra utseende. Ålder: (vi kanske kan göra så att alla går första året på gymnasiet?)16. Utseende: Rödbrunt hår som går ner till axlarna. Spinkig. Oftast går hon med en bok i handen. Status i skolan: Plugghäst. Inte retat, men utfryst (lite som Minoo typ). Personlighet: Modig, och hon går alltid att lita på när det gäller hemligheter. Övrigt: Ines familj består av mamma Jenny, pappa Lars och lillasyster Klara. 23 jan, 2014 18:31
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-23 kl. 18:35
|
|
Kim Potter
Elev |
23 jan, 2014 18:33 |
|
Trädkatten
Elev |
Min mall:
Namn: Abril Gonzales Element: Jord. Kraft: Att kunna styra över människor via tankekraft. kontrollera eld. Ålder: 16 Utseende: Hon har svart lockigt hår som går ner till halva ryggen, gråa ögon, lite mörkare hy, lång och smal, utåt stående öron som gör så att hon ser lite barnslig ut, höga kind ben men ända ett ganska runt ansikte. Status i skolan (typ som Ida eller Anna-Karin) : Hon har precis flyttat till Engelsfors så hon har aldrig gått på skolan förut. Personlighet: Hon har svårt att hålla inne med saker och om hon vet något som hon egentligen inte får veta så slinker det ur henne hur lätt som helst, så plötsligt kanske hela Engelsfors vet det. Hon tänker sig oftast inte för och bara gör något. Hon bryr sig inte om sitt utseende och är ganska ivrig av sig. Övrigt: Hon är född i Spanien, men när hon var 3 år så flyttade hon och hennes familj till Sverige. Sedan så bodde dem där i en liten stad i flera år. Abril lärde sig svenska och trivdes riktigt bra i den lilla staden. Men nu har Abrils mamma hittat ett bra jobb i Engelsfors, så de flyttade dit. (Btw, förlåt för att jag var så fånig med att hoppa ut eller inte. Haha. x)) EDIT: LIA15, din mall blev ju jätte bra!
23 jan, 2014 18:51
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-23 kl. 20:25
|
|
Kim Potter
Elev |
Namn: Alicia Nightlock
Ålder: 16 Utseende: Mörkbrunt vågigt hår till halva ryggen, lugg, stora blåa ögon, väldigt blek hy, ljusrosa läppar, smal, inte alls kurvig, hjärtformat ansikte. Element: Vatten Kraft: Förmågan att kunna kommunicera via tankar (och läsa dem). Kan även påverka vatten Status i skolan: Hon är inte särskilt populär eller mobbad för den delen. Hon gillar helt enkelt att vara själv, hon har dock få, nära vänner. Personlighet: Är lugn och tyst för det mesta, men när hon väl kommer igång är det svårt att stoppa henne. Hon är modig, nyfiken och rätt så klyftig då hon faktiskt lyssnat på lektionerna istället för att chatta, viska med kompisar etc. Övrigt: Hon har levt upp ett helt okej liv med sin lillasyster Emy, storebror Lukas och mamma Sophie. När hennes föräldrar skilde sig så var hon bara 9 år. //Så... Blev mallen bra? cx
23 jan, 2014 19:43
Detta inlägg ändrades senast 2014-01-23 kl. 19:47
|
|
Trädkatten
Elev |
23 jan, 2014 19:46 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS (Kim Potter&Trädkatten&Choppa)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen