(ORP) Demonernas krig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Jag vet fan inte vad halvdemoner kan göra....finns en förklaring tillgänglig?) Vet inte o.o Men kolla på Kim's mall. 23 jan, 2014 14:16 |
|
Kim Potter
Elev |
fashion7: Dem är väl ungefär som vanliga demoner fast är en blandning av människor också, alltså har krafter men är inte lika kraftfulla. Dock så kan dem lära sig att bli starkare med hård träning c:
-------- Annie: Jag tar mig om halsen och försöker att skrika något till henne men det blir bara ett kvävt skrik. -- Alex: Jag himlar med ögon och stannar tiden. Jag går fram till demonen. "Ska du inte handskas med dem i din EGEN storlek?" Jag förflyttar demonen för tillräckligt långt avstånd för att inte suga ut halv-demonens själ. Jag går fram till halv-demonen som verkar röd av ilska. "Du är en liten klumpig halv-demon, du", skrockar jag och går tillbaka till min åskådarplats och kör igång tiden igen. -- Annie: Jag känner hur jag kan andas igen och gör en snabb blick åt killen och sedan demonen. Jag klättrar högt upp i trädet och väser: "Ge *** i att komma nära mig igen", fräser jag och motstår frästelsen att döda henne.
23 jan, 2014 14:21 |
|
Borttagen
|
(ok ._.)
23 jan, 2014 14:24 |
|
Borttagen
|
Alice:
Jag skrattar. Ett högt, långsam, läskigt skratt. ((XD)) Jag lägger huvudet på sned och går mot killen. "Fallen ängel", säger jag. 23 jan, 2014 14:27 |
|
Kim Potter
Elev |
23 jan, 2014 14:33 |
|
Borttagen
|
Uhm okey, har en väldigt seg dator så undrar bara vart är alla, och eftersom att jag är ängel, vart ska jag vara? xD
23 jan, 2014 14:33 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Uhm okey, har en väldigt seg dator så undrar bara vart är alla, och eftersom att jag är ängel, vart ska jag vara? xD Tja, Alex och Alice typ.. Bråkar (Utanför skogen) xD (Dem har så mycket gemensamt, stalkar hela tiden c: ) och Annie typ stirrar på dem för Alice sög nästan ut hennes själ men Alex stoppade det. Kia är i skogen och är skadad (du kanske ska hjälpa henne ? c: ) och Jem är... I stan I guess.
23 jan, 2014 14:38 |
|
Borttagen
|
Kan någon skriva (förutom Kim eller mig)? Det känns som om vi har rollat i från er andra. 3: Förlåt oss.
23 jan, 2014 14:48 |
|
Borttagen
|
(Jem är i skogen. Fast liksom, i utkanten av skogen...
23 jan, 2014 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Jem är i skogen. Fast liksom, i utkanten av skogen... Som Alice, Alex & Annie då? c: (Bara namn på A o-o) 23 jan, 2014 14:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen