Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(ORP) Demonernas krig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig

1 2 3 ... 7 8 9 ... 28 29 30
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Jag vet fan inte vad halvdemoner kan göra....finns en förklaring tillgänglig?)

Vet inte o.o Men kolla på Kim's mall.

23 jan, 2014 14:16

Kim Potter
Elev

Avatar


fashion7: Dem är väl ungefär som vanliga demoner fast är en blandning av människor också, alltså har krafter men är inte lika kraftfulla. Dock så kan dem lära sig att bli starkare med hård träning c:
--------
Annie:

Jag tar mig om halsen och försöker att skrika något till henne men det blir bara ett kvävt skrik.
--

Alex:
Jag himlar med ögon och stannar tiden.
Jag går fram till demonen.
"Ska du inte handskas med dem i din EGEN storlek?"
Jag förflyttar demonen för tillräckligt långt avstånd för att inte suga ut halv-demonens själ. Jag går fram till halv-demonen som verkar röd av ilska.
"Du är en liten klumpig halv-demon, du", skrockar jag och går tillbaka till min åskådarplats och kör igång tiden igen.
--

Annie:
Jag känner hur jag kan andas igen och gör en snabb blick åt killen och sedan demonen. Jag klättrar högt upp i trädet och väser:
"Ge *** i att komma nära mig igen", fräser jag och motstår frästelsen att döda henne.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 jan, 2014 14:21

Borttagen

Avatar


(ok ._.)

23 jan, 2014 14:24

Borttagen

Avatar


Alice:

Jag skrattar. Ett högt, långsam, läskigt skratt. ((XD))
Jag lägger huvudet på sned och går mot killen.
"Fallen ängel", säger jag.

23 jan, 2014 14:27

Kim Potter
Elev

Avatar


Alex:
Jag nickar och drar upp högra mungipan.
"Demon", svarar jag i ett överdrivet tonfall.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 jan, 2014 14:33

Borttagen

Avatar


Uhm okey, har en väldigt seg dator så undrar bara vart är alla, och eftersom att jag är ängel, vart ska jag vara? xD

23 jan, 2014 14:33

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Uhm okey, har en väldigt seg dator så undrar bara vart är alla, och eftersom att jag är ängel, vart ska jag vara? xD

Tja, Alex och Alice typ.. Bråkar (Utanför skogen) xD (Dem har så mycket gemensamt, stalkar hela tiden c: ) och Annie typ stirrar på dem för Alice sög nästan ut hennes själ men Alex stoppade det. Kia är i skogen och är skadad (du kanske ska hjälpa henne ? c: ) och Jem är... I stan I guess.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

23 jan, 2014 14:38

Borttagen

Avatar


Kan någon skriva (förutom Kim eller mig)? Det känns som om vi har rollat i från er andra. 3: Förlåt oss.

23 jan, 2014 14:48

Borttagen

Avatar


(Jem är i skogen. Fast liksom, i utkanten av skogen... )

23 jan, 2014 14:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
(Jem är i skogen. Fast liksom, i utkanten av skogen... )

Som Alice, Alex & Annie då? c:
(Bara namn på A o-o)

23 jan, 2014 14:54

1 2 3 ... 7 8 9 ... 28 29 30

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig

Du får inte svara på den här tråden.