Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag och Theo hade satt oss för att äta. Han kollade igenom menyn. Sedan såg jag något jag detinitivt gillade.
Skottsk haggis! När jag fått min mat åt jag. Fårmage var verkligen underskattat 24 jan, 2014 21:57 |
|
Fairy Tale
Elev |
Nu var menyerna på borden och jag och draco satte oss i ett hörn. Jag läste igenom menyn och sa:
-Ta inte skottsk haggis, jag har ätit det över 100 gånger! -Okej, sa Draco. Efter en stunds tystnad så sa han: -Jag gillar din skottska brytning, det är gulligt.. Jag rodnade. -Tack.. Det slutade med att vi båda beställde oxfile.
24 jan, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
När jag hade ätit så gick jag för att dansa igen. Theodore kom efter. Vi dansade till någon glad låt jag aldrig hört förut.
Jag sa något på Gäliska (ett språk som man talar i Skottland, utöver Engelska) Hon log "Du är söt när du snackar set där skumma språket" "tack" sa jag. "Du är alltid söt" sa han, och rodnade lite. Sedan kysste han mig. 24 jan, 2014 22:13 |
|
Fairy Tale
Elev |
När jag och draco dansade lite till så såg jag över hans axel en sak som fick mig att stå stilla.
Jag slutade dansa och bara kollade på Cilla och Teo. Hon hade fått sin lycka igenom. Jag var så lycklig för henne. -Åh.. Mumlade jag
24 jan, 2014 22:17 |
|
Borttagen
|
Jag log mot honom. Jag var aldelles smällt inombords.
"Förlåt" sa han och tittade bort "Det gör inget. Alls" sa jag. "Verkligen?" Han sken upp. "Vi går till min sovsal" sa jag OBS: nej dem ska inte göra något *sånt*, jag lovar 24 jan, 2014 22:28 |
|
Fairy Tale
Elev |
När klockan var typ halv tre och jag och draco hade dansat hela tiden, bestämmde vi oss för att gå och lägga oss. Jag var helt slut. Vi gick in i sällskapsrummet.
-Hejdå Draco suckade jag. -Hejdå Ally suckade han. Jag skulle precis gå tillbaka till sovsalen innan han sa: -Vänta! Han sprang fram till mig och kysste mig rakt på munnen.
24 jan, 2014 22:33 |
|
Borttagen
|
Vi satt på min sängkant och pratade.
"Jag är trött" sa jag tillsist. "Jag med" sa han. "Men dem har låst min sovsal vid den här tiden, så... Han suckade. Jag tänkte. Jag gjorde lite magi och voila! Min säng blev "avdelad" i två. Jag drog för drapperierna och sa "du kan sova här" 24 jan, 2014 22:36 |
|
Fairy Tale
Elev |
Efter kyssen typ fangirlade jag hela vägen upp till sovsalen. Det var bara Cilla där, det visste jag.
-Cilla!! Skrek jag i dörruppgången. Jag kysste Draco! Cilla jag KYSSTE Draco!
24 jan, 2014 22:42 |
|
Borttagen
|
Jag hörde någon skrika CILLA och KYSSTE och DRAKE. Jag gjorde så att ingen kunde öppna drapperierna. Jag var för trött
24 jan, 2014 22:46 |
|
Fairy Tale
Elev |
24 jan, 2014 22:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat roll med Cilla Black & Fairy tale
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen