Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS||

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

1 2 3 ... 7 8 9 ... 35 36 37
Användare Inlägg
Nessie Black
Elev

Avatar


Alex såg hur Cia gäspade trött. Svartkonster hade varit ett mer intressantare ämne. Men tydligen skulle världen jämt vara god enligt dem vuxna häxorna och trollkarlarna.

Come to the dark side, we have Draco

3 jan, 2014 23:02

Borttagen

Avatar


Lektionen sniglade sig fram och när den till slut var slut rusade jag och mitt lilla gäng ut från klassen. Vi förde våra böcker och sedan gick alla andra till biblioteket, men det orkade inte jag med. Istället satte jag mig på en bänk i korridoren och läste

3 jan, 2014 23:16

Nessie Black
Elev

Avatar


Alex dröjde kvar ett ögonblick i klassrummet. Cia tog deras böcker och sa åt henne att dem skulle mötas vid sjukhusflygeln. Alex nickade och drog handen genom håret. Hon började sedan att gå mor flygeln. Hon passerade Ewan på vägen. Hon stannade upp och såg på honom. "Vad läser du?"

Come to the dark side, we have Draco

3 jan, 2014 23:18

Borttagen

Avatar


Jag tittade upp och mötte Alex blick.
Jag lyfte på boken och visade pärmen för henne så att hon kunde se titeln och författaren.
- Vart ska du? Frågade jag nyfiket.

3 jan, 2014 23:22

Nessie Black
Elev

Avatar


"Sjukhusflygeln" svarade hon och läste titeln. Hon ryckte sedan på axlarna och slog sig ner på bänken.

Come to the dark side, we have Draco

3 jan, 2014 23:23

Borttagen

Avatar


- Okej. Sade jag och såg på Alex.

3 jan, 2014 23:27

Nessie Black
Elev

Avatar


"Varför är du inte med dina vänner?" frågade hon sedan med ett litet snett leende.

Come to the dark side, we have Draco

3 jan, 2014 23:28

Borttagen

Avatar


- De skulle till biblioteket och jag orkade inte. Sade jag.
- Varför är inte du med dina vänner? Frågade jag ocm en stund.

3 jan, 2014 23:29

Nessie Black
Elev

Avatar


"För att jag stannade för att prata med dig av någon konstig anledning" sa hon med ett litet skratt.

Come to the dark side, we have Draco

3 jan, 2014 23:31

Borttagen

Avatar


- Jaha. Sade jag med ett leende.

3 jan, 2014 23:33

1 2 3 ... 7 8 9 ... 35 36 37

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS||

Du får inte svara på den här tråden.