magikernas histora (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> magikernas histora (prs)
|
Borttagen
|
Sam stanade vid en dörr
''här är ert rum & um om ni kommer ner om en timme så brukar vi läsa historier '' sa Sam & log lite blygt mot Ben & carole
''åh är det spänande historier?'' frågade Ben glat
''uhm ja um måste gå nu'' sa Samantha & började att rodna innan hon sprang iväg
31 dec, 2013 16:43
|
|
Borttagen
|
Carole såg sig om efter tjejen innan han såg sig om i rummet det var ett rum med 2 sängar perfekt för dom
31 dec, 2013 16:44
|
|
Borttagen
|
''du Carole kan vi gå ner om en timme sen?'' frågade Ben nyfiket
31 dec, 2013 16:46
|
|
Borttagen
|
" Visst kan vi det " sa Carole och log mot Ben
31 dec, 2013 16:47
|
|
Borttagen
|
Ben log
''men du den där Sam verkar vara typ lik gammal som jag'' sa Ben & började tänka på det
31 dec, 2013 16:50
|
|
Borttagen
|
" Det måste hon vara " sa Carole han log
31 dec, 2013 16:51
|
|
Borttagen
|
Ben såg omkring i rummet
''så vi ska vara här över natten?'' frågade Ben
31 dec, 2013 16:54
|
|
Borttagen
|
" ja vi får se om vi stannar här imorgon natt också " sa Carole
31 dec, 2013 16:56
|
|
Borttagen
|
''åh okej men vart ska vi gå efter det här ?'' frågade Ben nyfiket
31 dec, 2013 16:59
|
|
Borttagen
|
" Ben jag vet inte vart vi ska gå vi får se " sa Carole
31 dec, 2013 17:00
|
Du får inte svara på den här tråden.