Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 ... 7 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag tyckte att max var väldigt snäll och söt, men hur skulle jag muntra upp honom så att han kunde tänka på annat?

''jag finns här, du kan alltid prata med mig..'' sa jag....

16 dec, 2013 16:58

Borttagen

Avatar


Max log lite han torkade sina tårar han tänkte på mobbarna

16 dec, 2013 17:01

Borttagen

Avatar


jag log försiktigt mitt finaste leende

16 dec, 2013 17:02

Borttagen

Avatar


Max la ner brevet

( nu får vi vänta in de andra)

16 dec, 2013 17:03

Borttagen

Avatar



När Aveline bytt om satte hon upp håret i två högtofsar, sedan gick hon ut ur toan. Hon gick tillbaka till kupén och förstod att dom var rätt upptagna när hon såg att killen fällde några tårar. Hon lutade sig mot väggen bredvid dörren till kupén.

16 dec, 2013 18:44

Borttagen

Avatar


''de där mobbarna är värd en hemsk död!'' sa jag och gav Max en tröstande kram...

vänta?! en kram...

jag gillade verkligen Max och nu kramar jag honom! åhNej!
tänkte jag. jag hade inte tänkt mig för!

16 dec, 2013 19:16

Borttagen

Avatar


Max hade inte förväntat sig kramen och men han behövde den

16 dec, 2013 19:20

Borttagen

Avatar



Aveline hörde att dom pratade om mobbare och förstod dom precis. Inte för att hon blivit mobbad eller så, men ändå förstod hon.

16 dec, 2013 19:27

Borttagen

Avatar


''försök att tänka på annat'' sa jag...

''men du har du några kompisar eller en fli....'' men jag hejdade mig

16 dec, 2013 19:31

Borttagen

Avatar


Max skakade på huvudet han hade inga kompisar men hans mur av ensamhet kändes svagare

16 dec, 2013 19:38

1 2 3 ... 7 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.