någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
jag tyckte att max var väldigt snäll och söt, men hur skulle jag muntra upp honom så att han kunde tänka på annat?
''jag finns här, du kan alltid prata med mig..'' sa jag....
16 dec, 2013 16:58
|
|
Borttagen
|
Max log lite han torkade sina tårar han tänkte på mobbarna
16 dec, 2013 17:01
|
|
Borttagen
|
jag log försiktigt mitt finaste leende
16 dec, 2013 17:02
|
|
Borttagen
|
Max la ner brevet
( nu får vi vänta in de andra)
16 dec, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
När Aveline bytt om satte hon upp håret i två högtofsar, sedan gick hon ut ur toan. Hon gick tillbaka till kupén och förstod att dom var rätt upptagna när hon såg att killen fällde några tårar. Hon lutade sig mot väggen bredvid dörren till kupén.
16 dec, 2013 18:44
|
|
Borttagen
|
''de där mobbarna är värd en hemsk död!'' sa jag och gav Max en tröstande kram...
vänta?! en kram...
jag gillade verkligen Max och nu kramar jag honom! åhNej!
tänkte jag. jag hade inte tänkt mig för!
16 dec, 2013 19:16
|
|
Borttagen
|
Max hade inte förväntat sig kramen och men han behövde den
16 dec, 2013 19:20
|
|
Borttagen
|
Aveline hörde att dom pratade om mobbare och förstod dom precis. Inte för att hon blivit mobbad eller så, men ändå förstod hon.
16 dec, 2013 19:27
|
|
Borttagen
|
''försök att tänka på annat'' sa jag...
''men du har du några kompisar eller en fli....'' men jag hejdade mig
16 dec, 2013 19:31
|
|
Borttagen
|
Max skakade på huvudet han hade inga kompisar men hans mur av ensamhet kändes svagare
16 dec, 2013 19:38
|
Du får inte svara på den här tråden.