Huset anubis hemlighet (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis hemlighet (prs)
|
Borttagen
|
Colin tittade på Alice och damen.
(Tycker jag också)
9 dec, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
Alice tittade tveksamt på Colin
" är du redo för äventyr min pojk? " frågade Sara och såg på Colin
( för i serien så är dom mer i gruppen och letar ledtrådar
i kan göra 2 till var? )
9 dec, 2013 21:47
|
|
Borttagen
|
"Öhm... jag vene." sa han frågande.
(Okej, uggla?)
9 dec, 2013 21:48
|
|
Borttagen
|
" min pojk du och den unga damen här måste lösa husets hemligheter ni måste tillsamans låta huset öppna sig för er " sa Sara
" men vad är det huset döljer? " frågade Alice och såg på Sara
" det döljer en mörk hemlighet ni d
själva måste gräva upp " sa Sara
( jepp via uggla och samma mall som tidigare )
9 dec, 2013 21:53
|
|
Borttagen
|
Colin höjde på ögonbrynen.
(Okej)
9 dec, 2013 21:57
|
|
Borttagen
|
Alice hörde då ett tjutande spökligt ljud som ekade i huset hennes hår reste sig i nacken
" huset varar en mörk hemlighet en mörk hemlighet " sa Sara
9 dec, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
Colin höjde på ena ögonbrynet.
9 dec, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
" ni väljer själva vilka ni kommer lita på " sa Sara
9 dec, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
Colin nickade fundersamt.
10 dec, 2013 15:59
|
|
Borttagen
|
Alice såg på Colin nervöst hon skulle behöva lära känna killen
10 dec, 2013 16:55
|
Du får inte svara på den här tråden.