PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
|
Borttagen
|
" Du fullkomligt älskar att flina va?" Sa jag och gick till kisoken
16 jan, 2014 21:41
|
|
Borttagen
|
"De kanske är en ut av de få sakerna... ja..." sa jag och följde efter henne.
16 jan, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
" Vill du ha en macka och lite dricka?" Sa jag
16 jan, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
"Bara något att dricka..." sa jag "Tack..." la jag till.
16 jan, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och tittade på honom igen.
" Säkert? Du kanske inte får någon mat på ett tag.." Sa jag
16 jan, 2014 22:05
|
|
Borttagen
|
"Jag är säker." log jag som svar.
16 jan, 2014 22:07
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och vände blicken mot hon som satt bakom disken.
" En macka och två läsk.." Sa jag och blängde mot Irmelie som satt och klämde i sig massor med godis, mackor och annat gott.
" 70 kronor tack.." Sa hon.
Jag log och sträckte fram en hundralapp.
" Tack " sa båda i kör.
Jag tog allt och gav pojken sin läsk
16 jan, 2014 22:10
|
|
Borttagen
|
"Tack." sa jag och öppnade läsken och tittade på hennes syrra.
16 jan, 2014 22:11
|
|
Borttagen
|
" Ja,, Irmelie heter hon och jag heter Nathalie men det har du nog redan hört ett par gånger.." Sa jag och fnissade
16 jan, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
"Ja, det har jag." flinade jag och tog en klunk av läsken.
17 jan, 2014 14:06
|
Du får inte svara på den här tråden.