Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


" Du fullkomligt älskar att flina va?" Sa jag och gick till kisoken

16 jan, 2014 21:41

Borttagen

Avatar



"De kanske är en ut av de få sakerna... ja..." sa jag och följde efter henne.

16 jan, 2014 21:44

Borttagen

Avatar


" Vill du ha en macka och lite dricka?" Sa jag

16 jan, 2014 22:02

Borttagen

Avatar



"Bara något att dricka..." sa jag "Tack..." la jag till.

16 jan, 2014 22:03

Borttagen

Avatar


Jag nickade och tittade på honom igen.
" Säkert? Du kanske inte får någon mat på ett tag.." Sa jag

16 jan, 2014 22:05

Borttagen

Avatar



"Jag är säker." log jag som svar.

16 jan, 2014 22:07

Borttagen

Avatar


Jag nickade och vände blicken mot hon som satt bakom disken.
" En macka och två läsk.." Sa jag och blängde mot Irmelie som satt och klämde i sig massor med godis, mackor och annat gott.
" 70 kronor tack.." Sa hon.
Jag log och sträckte fram en hundralapp.
" Tack " sa båda i kör.
Jag tog allt och gav pojken sin läsk

16 jan, 2014 22:10

Borttagen

Avatar



"Tack." sa jag och öppnade läsken och tittade på hennes syrra.

16 jan, 2014 22:11

Borttagen

Avatar


" Ja,, Irmelie heter hon och jag heter Nathalie men det har du nog redan hört ett par gånger.." Sa jag och fnissade

16 jan, 2014 22:13

Borttagen

Avatar



"Ja, det har jag." flinade jag och tog en klunk av läsken.

17 jan, 2014 14:06

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan luna_rav och Horrokruxen

Du får inte svara på den här tråden.