(PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Narnia: Häxan och Lejonet (PRS)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
(Hoppar nog av)
18 dec, 2013 20:33 |
|
Wolf
Elev |
(Är det bara jag? Ska jag rolla själv här eller?)
All ondska kommer från människan, men alla människor är inte onda. 18 dec, 2013 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen