Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

A Dragon's Tale [SV]

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Freddelito
Elev

Avatar


Oh my det är så bra GAAAH. Hm tror nt att jg shippar Hiara/Ciarry, gillar Driara mer ^^ Triangeldraman är ju nt så trevliga...
Åh jg skulle absolut vilja vara vän med Draco (elr mer hehe), så låt de andra inte stoppa dig Ciara!!
Gillar hennes bröder det är så naww 83
Längtar ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F73%2F20O6.gif

27 nov, 2013 18:22

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
HAAAAAAHAAAAAAAAAA MRS.WEASLEY ÄR SÅÅÅÅ COOOOOOOOL D
Och jag tror jag är kär i Charlie 0.0


Jaaa visst är hon? ;' )
Hahahah jag är också lite kär i honom, han är en såndär stereotypisk bror som gillar att retas med sin lillasyster

Skrivet av Borttagen:
Ja! Tack, awsome... bäst....
Så sant och sorligt om Draco.... :'(
Jättebra ♥ mer


Tack! ♥ Lite synd om Draco är det nog, men han har ju själv satt sig i den situationen

Skrivet av CeCe:
Awesome!! Känns så typiskt Fred och George med hur du beskrev dem


Tack så mycket, jag försöker mitt bästa att göra karaktärerna som JK Rowling beskriver dem, men det var länge sen jag senast läste en HP bok så det kanske inte blir precis som det borde.. men jag försöker

Skrivet av Freddelito:
Oh my det är så bra GAAAH. Hm tror nt att jg shippar Hiara/Ciarry, gillar Driara mer ^^ Triangeldraman är ju nt så trevliga...
Åh jg skulle absolut vilja vara vän med Draco (elr mer hehe), så låt de andra inte stoppa dig Ciara!!
Gillar hennes bröder det är så naww 83
Längtar ♥


hahahha OMG shippingnamn Love It♥ (har alltid velat ha egna shippingnamn *kännermigöverlycklig* :' )

Ja inte ska väl trion stå ivägen för en vänskap, eller?

27 nov, 2013 19:25

Borttagen

Avatar


AHH VAD BRAA♥

27 nov, 2013 20:04

Elzyii
Elev

Avatar


Jasså...Borde jag gilla detta säger ni?
Tänka sig...Det tror jag också!
För vem kan inte gilla det som Tom Felton skriver?! (Haha det där ser så wrong ut!) så jag ska ta mig en godispåse och läsa ikapp nu ;*
Och darling, tack för att du börjat läsa min ff:n OCH kommenterar så jäkla fint på den. Jag lovar att jag ska göra detsamma för dig. Du är grym!

Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873

27 nov, 2013 22:50

Borttagen

Avatar


:3 mer Felton, ge mig MER!!!!

28 nov, 2013 16:35

Borttagen

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
AHH VAD BRAA♥


Tack så mycket ♥

Skrivet av Elzyii:
Jasså...Borde jag gilla detta säger ni?
Tänka sig...Det tror jag också!
För vem kan inte gilla det som Tom Felton skriver?! (Haha det där ser så wrong ut!) så jag ska ta mig en godispåse och läsa ikapp nu ;*
Och darling, tack för att du börjat läsa min ff:n OCH kommenterar så jäkla fint på den. Jag lovar att jag ska göra detsamma för dig. Du är grym!


OMG min största fanfiction-idol läser min ff:n! *död*
Tack för din underbara kommentar, fantastiska Elzyii! Du är också grym, precis som alla andra mina fantastiskaunderbara läsare! :'' ))

Skrivet av Borttagen:
:3 mer Felton, ge mig MER!!!!


Hahahah nawww♥ har kapitlet färdigt, tror jag, håller på att läsa igenom det för tillfället så får se om det kommer ut idag eller imorgon - beror på hur bra det är då jag läser igenom det

28 nov, 2013 16:39

Borttagen

Avatar


känns riktigt härligt att be sin egen Felton om mer kapitel… :3 :* ♥

28 nov, 2013 16:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
känns riktigt härligt att be sin egen Felton om mer kapitel… :3 :* ♥


Yes indeed lovley ;' ♥ ( han säger alltid lovley åt alla fans i intervjuer *kär* :''' )

PS. nån får gärna kommentera innan morgondagen så jag kan lägga upp nästa kapitel! :'

28 nov, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


Men seriöst, hade glömt att bevaka så nu har jag missat typ allt -.-

28 nov, 2013 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Men seriöst, hade glömt att bevaka så nu har jag missat typ allt -.-


Ojj blir väl att läsa igenom allt då? :'

28 nov, 2013 20:50

1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > A Dragon's Tale [SV]

Du får inte svara på den här tråden.