HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag nickar.
14 nov, 2013 17:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag går till mitt rum
jag är jättecoolig älska mig plz 14 nov, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Tanten kommer och sätter sig mittemot mig.
"Ursäkta att jag inte haft tid att presentera mig förrän nu, mitt namn är Armida" säger Armida och ler. 16 nov, 2013 16:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag kollar i lådan
jag är jättecoolig älska mig plz 16 nov, 2013 16:38 |
|
Borttagen
|
"Jaha" säger jag ointresserat.
Hon ser på mig med sur blick, sedan reser hon sig igen och går iväg. 16 nov, 2013 16:39 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag försöker hitta något att ta på mig.
jag är jättecoolig älska mig plz 16 nov, 2013 16:40 |
|
Borttagen
|
Efter ett tag går jag också till mitt eget rum i tåget. Det är inte svårt att hitta dit, man behöver bara gå igenom vagnen och leta efter en skylt av rent guld, där det står Nathan.
16 nov, 2013 16:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag byter om och lägger mig på sängen
jag är jättecoolig älska mig plz 16 nov, 2013 16:48 |
|
Borttagen
|
Jag går in i rummet.
Det är mycket mindre än det jag har hemma, men det är fint inrett, man ser att de har lagt ut mycket pengar. 16 nov, 2013 18:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag släpper fram några tårar. Den där killen skulle dö...
jag är jättecoolig älska mig plz 16 nov, 2013 18:56 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen