MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Okej, det är tisdag! 07.30
Jag e rik är online. Jag e rik har skapat en konversation. Jag e rik: Nån som är vaken? Jag e rik: Hallå?
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 21:10 |
|
Borttagen
|
herregud: är nu online herregud: har nu kommit med i konversationen. Herregud: Hej, Erik. Ska du inte till skolan? 11 nov, 2013 21:13 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: trött :Z sj?
Herregud: Självklart! Jag e rik: Du brukar nt gå in på datorn på mornarna.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
I'm lovin'it: är nu inloggad I'm lovin'it: har lagts till i konversationen I'm lovin'it: fred, jag vill ha bullar! jag e rik: haha! 11 nov, 2013 21:24 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Herregud: Jag ska bjuda på dem i klassen i dag!
I´m lovin´it: Jippi! Jag e rik: Går inte ni på olika skolor???
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
I'm lovin'it: fred bjud mig också!! jag e rik: du får gärna bjuda mig också Herregud: *Suck*... herregud jag e rik: Herregud snackar med sig själv! 11 nov, 2013 21:33 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Herregud: *suck* Det kommer inte finnas några kvar
Jag e rik: Du behöver ju inte ta med dig alla till skolan!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 21:40 |
|
Borttagen
|
Ave: är nu Online. Ave: har lagts till i konversationen Ave: är Cilla här? Herregud: Nej. Ave: aha... okej hejdå. Ave: har tagits bort från konversationen Ave: är nu Offline. 11 nov, 2013 21:43 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Jag e rik: Cilla har aldrig vart inne på moronen!
I´m lovin´it: ALDRIG Herregud: Jag tror inte man borde vara inne på morgonen. Jag e rik: Why not? Herregud: Herregud, ni kanske kommer missa skolan. Ses efter skolan, hejdå!
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
11 nov, 2013 21:47 |
|
Borttagen
|
Herregud: har tagits bort från konversationen Herregud: är nu Offline Jag e rik: vrf tror han att jag är inne? I'm lovin'it: för att tjata på honom om bullar! 11 nov, 2013 21:50 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > MSN-PRS mellan Nadja_Gryffindor och Luna_rav
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen