PRS mellan mig och JustMe!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan mig och JustMe!
|
Borttagen
|
När vi kom in i mitt rum så satte jag mig på min bäddade säng och tittade på honom. Han var väldigt söt... "Du ä... Brukar du inte spela några spel eller så?" Sa jag snabbt för att hindra mig från att säga - du är söt.
8 nov, 2013 12:36
|
|
Borttagen
|
- Hurdana spel ? Frågade jag och satte mig brevid henne på sängen. Rummet var ganska litet men ändå mysigt. Speciellt då Cassiopeja var där...
8 nov, 2013 12:38
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte vad killar spelar...? Tv-spel? Jag har flera såna iallafall. Eller mina brorsor har." Sa jag. Jag fick lust att ta hans hand igen men jag han hindra mig.
8 nov, 2013 12:43
|
|
Borttagen
|
- Jag gillar inte tv spel. Sade jag och log. Jag lutade mig fram och strök undan håret från hennes ansikte.
8 nov, 2013 12:45
|
|
Borttagen
|
Jag stelnade till när han gjorde det. Jag ville inte att han skulle låta bli men... Jag önskade att vi kysstes...
8 nov, 2013 12:47
|
|
Borttagen
|
Jag drog snabbt bort handen då jag märkte att hon stelnade till. Varför skulle hon gilla mig ?
8 nov, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
Försent.
"Förlåt." Sa jag.
8 nov, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
- Nej, jag bara... Glöm det. Jag gillar dig. Sade jag med en suck.
8 nov, 2013 12:51
|
|
Borttagen
|
"Jag gillar dig också!" Slank det ur mig. Jag var nära att sätta händerna för munnen.
"Jag menar... Jag har aldrig känt såhär förut.."
8 nov, 2013 12:56
|
|
Borttagen
|
Jag kände hur mitt hjärta gallopperade. Jag lutade mig fram och gav henne en snabb kyss på munnen. Jag rodnade och log.
8 nov, 2013 12:58
|
Du får inte svara på den här tråden.