Roll mellan mig och Liv_Weasley
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan mig och Liv_Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner och suckade lite sen öppnade jag boken och tittade ner i texten utan att läsa.
7 nov, 2013 19:02 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Min bok närmade sig sig sitt slut, så jag drog ner på tempot och läste LÅÅÅÅÅÅÅÅNGSAMT.
7 nov, 2013 19:10 |
|
Borttagen
|
Jag tittade bara ut i ingenting och lät bli att läsa alls.
7 nov, 2013 19:12 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Du kan läsa min bok hemifrån, Den hemliga" sa jag och vände mig mot Alex.
7 nov, 2013 19:19 |
|
Borttagen
|
"Va? Nej? Eller vad sa du?" Jag var så borta så jag hade inte hört henne.
7 nov, 2013 19:25 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag tog upp rygsäcken och lyfte upp en bok. "Du kan läsa Den hemliga om du vill!"
7 nov, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
"Jaha. Eller, okej. Visst." Sa jag fortfarande lite förvirrad.
7 nov, 2013 19:29 |
|
Liv_Weasley
Elev |
Jag räckte den till honom och slog sedan ihop min egen bok.
7 nov, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Precis när jag tagit emot boken ringde det ut till lunch.
7 nov, 2013 19:35 |
|
Liv_Weasley
Elev |
"Åååh, äntligen, jag är dö hungrig!" suckade jag lättat när det ringde. Den här dagen började lite konstigt, men det blir säkert bättre!
7 nov, 2013 20:49 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen