Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(prs mellan mig & luna_rav) Kickin it

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs mellan mig & luna_rav) Kickin it

1 2 3 ... 7 8 9 ... 29 30 31
Användare Inlägg
Kola
Elev

Avatar


Jag suckade åt Mika. Vad var det med henne nu då? Jag bestämde mig för att inte bry mig om det. Jag menar hon kan ju knappast vara kär! Jag återgick till min kycklingsallad. Eller åtminstone sa de att det var kyckling... Usch, den ser ut att röra på sig. Jag tappade aptiten och sköt ifrån mig den. Jag tittade upp på grabbarna. Milton försökte förklara för Eddie och Jerry om hur man ska kunna dividera 23 med kvoten i talet B och bla bla bla... Jag tittade på Jack som hade suttit och glott på mig. Han tittade genast ner i tallriken och jag tror nog att han rodnade. Jag suckade och tittade på klockan. Om några minuter börjar lektionen. Jag ställde mig upp.
"Jag sticker till idrotten, någon mer som ska dit?" frågade jag och tänkte för mig själv att det inte skulle vara Jack, det skulle vara en grymt pinsam tystnad i så fall. Men såklart, som den olycksfågel jag är, så blev det han.
"Aa, jag ska dit" sa han och reste sig. Jag nickade och tittade på de andra men de bara skakade på huvudet. Jag suckade och vi gick i pinsam tystnad till våra skåp och hämtade jumpakläderna.
"Varför vill alltid tjejer gå på balen?" stönade Jack helt plötsligt. Jag tittade på honom. Han visste kanske inte att jag skulle gå. Eller jag skulle ha gått, om han hade sagt ja.
"Eh, vet inte..." fick jag ur mig. Han tittade på mig.
"Ska du gå?" han såg ut som ett stort frågetecken. Jag suckade och sa sanningen.
"Nej, jag har ingen att gå med" svarade jag sanningsenligt. Han tittade på mig och jag tror att han var ledsen för min skull. Men sedan vände han bort blicken.
"Jag skulle gärna gå med dig, men jag kan inte" mumlade han. Jag suckade *vad är det för fel på mig? Enligt honom kan jag inte slåss, för jag är tjej. Och nu vill han inte gå på balen med mig* tänkte jag och kände en tår rinna nerför min kind. Jag torkade snabbt bort den. Men det var försent, Jack hade sett mig. Han stannade och torkade av min kind. Jag log svagt.
"Det är inte på grund av dig, Kim" sa han långsamt, sedan tittade han mig djupt i ögonen "du är perfekt"
"Du med..." sa jag och vi kom närmare varandra. Några elever började gå genom korridoren. Utan att jag hade märkt det så stod vi väldigt nära varandra. Jag hörde någon busvissla och vände mig om. Det var fullt med folk omkring oss som stod och tittade. Jag kastade en snabb blick mot Jack och sedan gick jag med snabba steg mot omklädningsrummet. Fan vad pinsamt det där var...

that's all I got to say

18 nov, 2013 19:16

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 12:33
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar



Jag såg hur kontor dörren öppnades och Rudy komma ut som ett frågetecken.
"Mika? Vad gör du här? Skolan har väl inte slutat än?" frågade han och tittade på mig.
"Nej... Men jag bryr mig inte. Jag vill inte dit." suckade jag och tittade på honom.
"Så vad har hänt?" frågade han och lutade sig mot ett skåp. Det var svårt att tro att det där var den samma Rudy som alltid klantar sig.
"Inget, jag vill inte prata om det." svarade jag och han tittade oroligt på mig.
"Okej, jag vill inte tvinga något ur dig." sa han och log."Du får vänta tills de andra kommer så att vi kan börja träna." sa han och gick in till sitt kontor. Jag suckade ännu en gång och tittade ut ur dojon. Jag gick ut ur dojon då det inte var så många människor utanför och gick till restaurangen mittemot.
"Hejsan, Mika." sa mannen i kassan. Jag log tillbaka.
"Kan jag få några nachos?" frågade jag honom. Han nickade och gav mig en bricka. Jag gav honom en tjuga och gick tillbaka till dojon, satte mig på den röda bänken och tog några bitar medan jag lyssnade på musiken i mina hörlurar.

18 nov, 2013 19:28

Kola
Elev

Avatar


Jag gick tyst förbi alla tjejer. Jag bytte snabbt om till ett par blå träningsshorts och en knallrosa tröja med Mimmi på... (Ja Mimmi, du såg inte fel. Jag råkar faktiskt gilla henne!). Jag tittade mig omkring och fastnade med blicken på några snygga, populära tjejer. Jag gick några steg närmare och låtsades knyta skorna.
"Alltså Jack är sååå snygg!" stönade den ena, en blond tjej.
"Jag vet! Han kommer definitivt att dumpa Kim så fort han får syn på mig!" suckade en annan. De stod där och dagdrömde om, vad de kallade det, 'den där fantastiska, snygga, vältränade kroppen'. Jag suckade och tjejerna la märke till mig.
"Men se här då, har vi inte lilla fröken 'hångel i korridoren'" fnissade blondinen. Jag ställde mig upp. Jag skulle precis säga något tillbaka men då knackade någon på dörren. Det betyder att vi ska komma in i jumpasalen. Jag suckade och följde efter alla andra medan blondinen och hennes två vänner gick bakom mig med ett leende på läpparna. Jag suckade och gick mot Jack.
"De där tjejerna spanar in dig" suckade jag och han tittade dit. Han log mot de och de blev helt hysteriska. Jag suckade igen, lite högre.
"Vad nu då?" sa han med en bebisröst "blir lilla Kimmie avundsjuk? Ta det lugnt det finns tillräckligt med Jack för er alla"
"Haha" sa jag och lipade åt honom. Han kysste mig på kinden och jag kramade om honom hårt. Jag backade ett litet steg och log överlägset mot tjejerna.
"Vill du göra de riktigt avundsjuka?" viskade Jack. Jag tittade på honom och nickade. Han log mot mig, tog mig om midjan. Åhnej, jag tror jag vet vad som kommer hända nu... Vi böjde oss fram och... han kysste mig på näsan... Näsan?! Men eftersom han stod med ryggen mot alla andra såg det nog ut som om vi kysstes, vad vet jag. Men när jag sedan kastade en blick på tjejerna såg jag hur de nästan var gråtfärdiga. Jag fnissade och vi gick hand i hand mot gruppen. Jack log mot de.
"Hej, ni känner väl min flickvän, Kim?" sa han med sin honungslena röst. De nickade hysteriskt. Jag log mot de och sedan gick vi och satte oss i samlingen, bredvid varandra, bara för att retas lite extra. Bara därför.

that's all I got to say

18 nov, 2013 20:28

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 12:33
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar



Efter jag ätit klart slängde jag den i sopptunnan och tog några klunkar med vatten. Tillslut var jag klar, ställde upp dockorna igen och började sparka på dom. Jag avslutade med en volt i luften och sparkade en ut av dockorna mitt i ansiktet så att den tappade huvudet. Jag suckade djupt och satte på mig mina vanliga kläder och gick in till Rudy på hans kontor.
"Jag har redan tränat. Kan jag gå?" frågade jag och han tittade upp från sitt papper.
"Javisst. Vi ses imorgon." svarade han och tittade ner på pappret igen. Jag nickade och gick ut ur kontoret och ut ur dojon. Jag tog min skateboard och började åka. Jag åkte till skateboard rampen. Det var inte många där utan dom flesta var kvar i skolan. Men några nior stod vid hörnet av en bana. Jag vinkade åt dom och dom vinkade tillbaka.
"Ni ska inte köra va?" frågade jag och log. Dom flinade.
"Nejdå, kör du." sa dom och började prata med varandra igen. Jag började köra på rampen. När jag hoppade upp från ett av hindren såg jag att Kim och Jack gick ut ur skolan tillsammans. Jag flinade för mig själv och fortsatte köra. Jag kunde se hur dom pratade och tillslut såg Kim mig och jag vinkade till henne. Jag såg hur hon började rodna men vinkade tillbaka. När jag vände blicken mot ett annat hinder såg jag Colin... som snackade med en annan tjej. Jag tappade balansen och ramlade mitt i ett hopp. Jag kände hur mitt knä började dunka och Kim hade sätt hela händelsen. Jag tittade bort mot Colin som nu fått syn på mig.

18 nov, 2013 20:42

Kola
Elev

Avatar


Hela händelsen var ganska skum faktiskt. Jag gick ut ur skolan med Jack, vi pratade om karateträningen. Sedan såg jag Mika på skateboarden blinka åt mig och vinka. Jag rodnade lite lätt men vinkade tillbaka. Jag såg hur hon vände blicken mot någon annan, Colin. Jag suckade tyst och tittade på Mika igen. Jag såg hur ett styng av smärta drog förbi i hennes ögon innan hon tappade kontrollen och ramlade. Jag skrek rakt ut och sprang fram till henne. Det gjorde Jack och Colin också. Och en tjej som Colin hade pratat med stod förskräckt bredvid och snyftade. Jag suckade åt henne. *Herre gud, bete dig inte som ett jävla barn!* tänkte jag och kastade en ilsken blick på henne. Hon såg mig och började gråta. Colin vände sig om mot henne.
"Såja syrran, det är ingen fara" sa han lugnande i hennes öra. Mika tittade på honom.
"Syrran?" frågade hon och såg ut som ett frågetecken. Han nickade och jag såg hur lättad hon blev, men sedan hårdnade blicken. Jag log, nu förstod jag! Hon hade kollat på Colin och sett att han pratat med en annan tjej och blivit avundsjuk! Jag skrattade till lite och Jack tittade förvånat på mig.
"Öh, jag tänkte på en sak bara" sa jag snabbt och satte mig ner på knä bredvid Mika. Hon log svagt mot mig.
"Jag mår bra" sa hon innan jag ens hunnit fråga. Jag log och hon var på väg att ställa sig upp när hennes knän vek sig.
"Inte bra inte bra!" utropade hon och flera elever vände sig mot oss. Några stora killar kom gående mot Mika, de måste nog gå i nian. En av de satte sig ner bredvid henne och frågade om hon var okej.
"Du är i alla fall riktigt duktig" sa killen och log mot henne. Hon nickade och log tillbaka. Jag tittade på Colin och såg hur hans ögon mörknade. Han satte sig ner bredvid Mika och tog tag i hennes arm.
"Jag kan hjälpa dig" sa han och drog upp henne på fötter. Den andra killen tog hennes andra arm.
"Det är lugnt kompis, jag tar det här" sa han och drog till lite i henne. Mika suckade och killarna började tjafsa. Jack och jag gick fram. Jag tog Colins arm och Jack den andra killen.
"Colin, käften" sa jag och puttade bort honom och Jack gjorde samma sak mot den andra killen. Jack tog Mikas arm och jag gjorde samma sak. Tillsammans haltade vi långsamt till dojon. När vi kom dit satte sig Mika på bänken medan Jack gick in till Rudy för att berätta vad som helst så att han kunde kolla knäet. Jag tittade på Mika och hon tittade ner i golvet.
"Jag vet varför du ramlade, det är okej. Du kan faktiskt också ha känslor" sa jag sakta och hon tittade på mig.
"Jag har inga känslor för honom!" fräste hon åt mig. Rudy kom och stannade i dörren.
"Vad har hänt här då? Är ni arga?" suckade han och gick mot Mika som skakade på huvudet. Han frågade vad som hade hänt och hon sa att hon ramlade när hon åkte skateboard. Rudy kollade på hennes ben och det visade sig att hennes knäskål hade hamnat konstigt. Mika suckade.
"Måste jag till sjukhuset?" undrade hon och tittade på Rudy. Han nickade och hjälpte henne ut i bilen. Innan de gick vände han sig mot Jack.
"Jack, det är en nybörjargrupp och eran grupp som är kvar. Skulle du kunna vara deras 'sensei' bara ikväll?" frågade Rudy och jag suckade. Såklart att Jack ska få det.

that's all I got to say

19 nov, 2013 18:05

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 12:34
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar




Jag satte mig i bilden och lyssnade på deras samtal. Tillslut satte sig Rudy vid ratten och började köra.
"Rudy... varför kunde inte Kim få vara sensei? Är det för att hon är tjej?" frågade jag och tittade på honom. Han log och fortsatte titta på vägen.
"Nej, men jag tror att Jack har mer erfarenhet att lära ut. Jag tror att du förstår vad jag menar." svarade han. Och han hade rätt... jag förstod. Kim var jätteduktig på Karate men hon kan ju inte räkna så hur skulle hon kunna lära ut?. Jag log svagt.
"Så, förklara vad som hände igen." sa han och sänkte musiken på radion.
"Jag bara ramlade av skateboarden... när jag körde på en stor sten..."
"Vart var dina ögon när du körde? Det är uppenbart att du tittade någon annanstans än vart du körde." sa han och fortsatte att titta på vägen.
"Jag vinkade till Kim och Jack..." svarade jag. Det var sant att jag tittat på Kim och Jack...innan. Rudy nickade.
"Vi får hoppas att det inte är något allvarligt. Brukar du ramla på skateboard?" frågade han. Jag såg surt på honom.
"Nej. Jag har bra balans." suckade jag. Rudy skrattade till. Tillslut var vi framme vid sjukhuset och Rudy hjälpte mig in. När vi kom in fick vi vänta utanför på ett par riktigt hårda stolar. Dom hade visst inte tänkt på att folk måste få sitta bekvämt för att få inte ont i ryggen. Jag suckade ännu en gång när en sjuksköterska kom fram till oss och hjälpte mig in i ett litet vitt rum men många apparater. Sjuksköterskan la mig i en säng med ett grönt lakan. Sängen var mjuk och dom släkte lamporna i rummet. Jag åkte in i en ut av apparaterna och jag blundade hårt.
"Slappna av." sa sjuksköterskan med en mjuk röst. Hon verkade inte fatta hur det var att bli förd till ett sjukhus och ligga under en stor apparat som jag inte visste något om. Men jag blundade försiktigt och började slappna av. Efter ungefär två minuter kom jag ut i rummet igen med ljuset från lamporna.
"Du har brutit det." sa hon och gick fram mot mig med bandage i handen. Hon satte på mig det och hjälpte mig sedan till ett annat rum där det fanns kryckor. Hon gav mig ett par och Rudy stod och såg på vid dörr öppningen.
"Sådär, vi kommer att meddela dig när du ska komma tillbaka till sjukhuset och kolla knät igen." sa hon och hämtade ett papper och penna. Hon skrev upp saker jag inte fick göra och gav mig det.
"Följ det här. Annars blir ditt knä bara sämre." sa hon och log. Rudy hjälpte mig ut ur bilen igen och sedan skjutsade han hem mig. Min pappa stod utanför huset och väntade oroligt. Jag gick ut ur bilen och vinkade till Rudy som åkte iväg.
"Hej, gumman hur mår du?" frågade han och kramade om mig. Jag suckade.
"Jag mår fint." sa jag och tänkte på att tjejen Colin pratat med bara var hans syster. Jag skakade snabbt på huvudet och gick in till huset och pappa hjälpte mig upp för trappen.

19 nov, 2013 18:32

Kola
Elev

Avatar


Jag suckade. Såklart att Jack skulle vara sensei. Han är ju sååå 'perfekt'! Jag suckade igen och Jack vände sig mot mig.
"Så, är du orolig för Mika?" frågade han och satte sig bredvid mig på bänken. Jag nickade, det var jag ju faktiskt. Fast det var inte det som hade fått mig att sucka.
"Du vet, som min plikt som sensei, måste jag hjälpa eleverna" sa han försiktigt. Han la en arm runt mig och jag la huvudet på hans axel och han klappade mig lugnande på ryggen. Jag suckade.
"Men det är inte bara det..." FAN varför sa jag det?! Helvete nu kommer detta bli som ett jävla förhör. Jack tittade på mig.
"Kim, jag fick vara sensei för att... Tja du vet..." han suckade och kramade mig. Jag kramade honom tillbaka, men bara lite. Han måste ha märkt det för han slutade kramas och flyttade sig en centimeter.
"Vet du vad, du får hålla i nybörjargruppen" sa han och tittade på mig med sina bruna fina ögon.
"Va? Är det sant? Åhh tack snälla Jack!" utbrast jag och kramade honom, hårt den här gången. Han flinade.
"Men du måste veta vad de ska lära sig först" sa han och jag nickade. Han började prata om sparkar och bla bla bla. Jag nickade åt allt, även fast jag inte hörde det mesta. Efter någon minut var han klar.
"Så klarar du det?" frågade han och tittade på mig. Jag nickade återigen och han skrattade. Jag log och några elever började strömma in. Jag gick fram till de.
"Okej klassen vi börjar med att stretcha lite" sa jag och började, men de bara stod där som frågetecken.
"Vem är du?" sa en kille och tittade på mig... Eller ja, inte just mig, mer mina... Du vet. Jag suckade.
"Rudy var tvungen att ta en elev till sjukhuset, så jag hjälper er. Se så börja nu då!" ropade jag och alla började stretcha. *Gud, hur svårt kan det va?* tänkte jag för mig själv när jag gick runt och kontrollerade deras sparkar. Jag suckade, gud de var verkligen värdelösa på detta. Det var tre killar, som trodde att de var tuffast och bäst, som sparkade och slog varandra. Men det var en liten tjej också. Hon hade brunt hår och bruna fina ögon. Jag gick fram till henne.
"Hej lilla vän vad heter du då?" frågade jag henne och hon bet sig i läppen och såg ner i golvet.
"Julie" sa hon tyst. Jag nickade.
"Okej, få se vad du kan då" jag backade och höll fram en docka. Hon tvekade men sedan tog hon ett steg bakåt. Hon hoppade upp i luften och sparkade så hårt att jag hade ramlat omkull om inte Jerry hade tagit emot mig.¨
"Var lite försiktig yo!" sa han och gick fram till den lilla tjejen och rufsade om henne i håret.
"Så du känner Julia?" sa jag medan jag reste mig upp från golvet eftersom Jerry bara hade släppt mig. Han nickade.
"Yup, hon är min kusin" sa han stolt. Julie stod där och log som ett litet lamm, men på insidan var hon som ett stort... MONSTERLAMM! Jag fnissade till vid tanken av ett monsterlamm... Jerry och Julie tittade frågande på mig och jag skakade på huvudet.
"Äh, det var.. Nä men gå hem nu!" sa jag till de och gick generat in på kontoret. Jack satt i stolen med fötterna på skrivbordet.
"Äntligen, jag trodde aldrig du skulle ge upp" flinade han "ska jag ta över?"
"Gärna, den där lilla killen stirrade på mig!" utbrast jag och slängde mig i soffan. Han bara skrattade åt mig.
"Vänj dig vid sånt, du är faktiskt snygg" sa han och direkt efter han hade sagt det rodnade han och tittade ner i golvet. Jag log triumferande och reste mig upp.
"Jaså du..." sa jag och gick närmare honom. Han rodnade ännu mer och plötsligt kom Jerry in. Hans kläder var helt sönderrivna.
"Den där tjejen kan slåss yo!" sa han och la sig på soffan och kramade en kudde. Vi skrattade och tittade ut på de. Hon hade slagit ner alla elever. Jag flämtade.
"Jack, du kan nog ta över lektionen..." sa jag sakta och satte mig i soffan bredvid Jerry. Vi satte på en film och Jack suckade åt oss.
"Fegisar" var det ända han sa innan han gick ut.
"Ey, den där tjejen var fett läskig yo!" protesterade Jerry. Jag skrattade och la mig i soffan och tittade på TV:n. Det var 'Blind Samuraj', den filmen Jack hade sett när han somnade i soffan. Jag blev alldeles varm av bara tanken...

that's all I got to say

19 nov, 2013 19:29

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 12:35
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Pappa hjälpte mig upp på sängen och jag tog fram min mobil.
"Jag kommer snart." sa han. Jag gick in på Kik och gick in till min och Kims konversation.
*Tja, vad händer?* skrev jag. Jag fick ett svar på direkten.
*Jag fick vara lärare för nybörjarna... en ut av dom var skit stark!* skrev hon tillbaks.
*Kul, önska jag varit med.* skrev jag och skrattade lite. Det plingade till ännu en gång.
*Haha! Du skulle skrattat ihjäl dig. :' Förresten hur är det med knät?* skrev hon. Men jag hann inte svara eftersom att min pappa kom in till mitt rum. Jag la mobilen på nattbordet. Min pappa satte sig på kanten ut av min säng och tog försiktigt upp mitt ben. Tidigare hade han jobbat på ett sjukhus... men han fick sparken och det ar då vi började få riktigt dåligt med pengar.
Han tog upp bandaget sakta och duttade vatten på mitt knä. Det sved...skit.
"Aj!" skrek jag och satte mig upp i sängen. Min pappa la sakta ner handduken och la på bandaget igen.
"Du får ta det lugnt idag... så får du se om du orkar gå till skolan imorrn." sa han och gick ut ur rummet men stannade tvärt. "Vill du ha något att dricka?" frågade han och jag nickade och han gick ner. Jag satt upp i sängen och tittade på mitt ritblock. Jag började skissa hur mina uniformer till Halloween skulle se ut. Det här året skulle jag vara en voodoo docka... Men jag skissade något helt random åt Kim. Jag tittade på bilden och hoppade till. Den såg väldigt skrämmande ut. Min pappa kom in igen, ställde ett glas mjölk på nattbordet och tittade sedan på mina skissningar.
"Herregud, du är verkligen duktigt." sa han och tog sig en närmare titt på skissningarna. "Du måste ha övat mycket." sa han och log. Jag nickade. Han visste inte mycket om mina talanger. Han var ändå ute på nätterna och får aldrig reda på något om familjen. Men jag orkade inte börja bråka. Jag var alldeles för trött.
"Jag ska låta dig vila." sa han och gick ut ur mitt rum och stängde dörren. Jag tog upp min mobil och skrev *Jag har brutit det..* sedan tog jag några klunkar mjölk.

19 nov, 2013 19:48

Kola
Elev

Avatar


Jag tittade på mobilen, inget svar än... Jag tittade på filmen. Det var nu jag hade stängt av den och Jack hade vaknat. *VARFÖR KAN JAG INTE TÄNKA PÅ ANNAT ÄN JACK!?* tänkte jag och kastade en kudde på golvet. Jerry tittade på mig.
"Vad?!" sa jag stöddigt och rusade ut ur rummet och in på tjejernas omklädningsrum. ÅHHHH! Jävla skit fucking helvete... Jag slog handen i väggen. Och satte mig ner.
"Jag har inga känslor för dig, jag har inga känslor för dig" sa jag om och om igen till mig själv. Någon knackade på dörren. Jag ställde mig upp och låtsades knyta skorna. Julie kom in.
"Hej Kim" sa hon kort och bytte om och stack sedan. Jag suckade och satte mig ner på golvet. Någon knackade på dörren igen, det måste vara Julie. Hon kanske gömde något. Jag satt kvar men då knackade det igen. Jag torkade tårarna som hade börjat rinna och öppnade ögonen och fick se Jack stå där. Han tittade på mig en lång stund.
"Rudy ska stänga..." sa han och vände bort blicken. Jag nickade och gick förbi honom och tog mina saker. Jag sprang hela vägen till bussen och satte mig ner. Jag tog på mig hörlurarna och satte på högsta volym. Varför ska killar alltid vara så svårt?

that's all I got to say

19 nov, 2013 20:15

Detta inlägg ändrades senast 2013-11-23 kl. 12:35
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar



Jag väntade på ett svar men jag fick inget. Jag undrade vad som hade hänt i dojon egentligen. Jag gick upp och försökte att gå... men det gjorde hemskt ont. Jag tog kryckorna och började gå ner. Tillslut var jag nere och såg på klockan. Den var sju nu. Jag suckade och satte mig i soffan. Efter en stund kom Jacks mamma och satte sig bredvid.
"Hejsan. Hur mår du?" frågade hon och klappade mig på kinden. Jag vände genast bort huvudet.
"Jag mår fint." suckade jag och gick upp ur soffan och började gå upp för trappan. Det var fruktansvärt svårt men Jack drog med mig upp för den. Han hjälpte mig till sängen och gick sedan ut ur dörren men jag hindrade honom.
"Vänta!" han kom tillbaka."Vad hände när jag var borta?" frågade jag och tittade på mobilen.
"Inget särskilt. Lektionerna fortsatte bara." sa han och log och gick sedan iväg. Jag suckade djupt och la mig ner. Efter några sekunder somnade jag men vaknade av att min mobil lät. Det stod bara att det behövde laddas så jag satte den på laddning. Senare kunde jag inte somna om. Utan jag var vaken hela natten och tittade ut genom fönstret som visade den vita stora månen och de gula små stjärnorna

19 nov, 2013 20:33

1 2 3 ... 7 8 9 ... 29 30 31

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (prs mellan mig & luna_rav) Kickin it

Du får inte svara på den här tråden.