Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
Jag log och kysste henne försiktigt tillbaka.
29 okt, 2013 21:34
|
|
Borttagen
|
Jag avslutade den.
"Sluta säga förlåt!"
Sa jag.
29 okt, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
"Okej." Jag flinade lite.
29 okt, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag satt och bara tittade på hans ansikte. Memorerade varenda detalj.
29 okt, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
"Jag älskar dig." Mumlade jag och det kändes perfekt när orden bildades och kom ut ur min mun, sanna och alldeles fantastiska.
29 okt, 2013 22:24
|
|
Borttagen
|
29 okt, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
Jag log snett.
Plötsligt kom jag på en sak.
"Du måste vara törstig!"
29 okt, 2013 22:29
|
|
Borttagen
|
Jag höjde ögonbrynen i en frågande gest.
29 okt, 2013 22:30
|
|
Borttagen
|
"Känner du inte en brinnande smärta i halsen? En lust att suga ut någons liv....?" Frågade jag försiktigt
29 okt, 2013 22:40
|
|
Borttagen
|
Jag såg förskräckt på honom men insåg sen att det var precis så jag kände. Jag nickade sakta.
29 okt, 2013 22:41
|
Du får inte svara på den här tråden.