ErisedStone å TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ErisedStone å TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Ja, vi ses sen" sa jag och gick.
13 dec, 2013 18:17 |
|
TildeW
Elev |
13 dec, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Jag gick ut på parkeringen där min bil stod snyggt parkerad.
14 dec, 2013 08:58 |
|
TildeW
Elev |
14 dec, 2013 09:08 |
|
Borttagen
|
"Du!" ropade jag till Ashley som jag såg skulle gå hem. "Vill du ha skjuts?"
14 dec, 2013 09:12 |
|
TildeW
Elev |
14 dec, 2013 09:13 |
|
Borttagen
|
Jag log mot henne och öppnade bildörren så att hon kunde gå in.
14 dec, 2013 09:17 |
|
TildeW
Elev |
14 dec, 2013 09:18 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig på andra sidan, stängde dörren och startade bilen.
14 dec, 2013 09:21 |
|
TildeW
Elev |
14 dec, 2013 09:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen