Är det någon där ute?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon där ute?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
(okej så här är följden Fell Medi Minihäst. ingen svarar för en annans ställe)
Hon ryckte till och morrade till. Klart hon härde satkärringens röst och hon blev den best hon var och störtade in i huset och morrade åt Electra. Visade de långa tänderna och raggen restes. Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 okt, 2013 16:49 |
|
Minihäst
Elev |
Hennes vän var en varg och utan att tänka var hon också det.
Hon valde att stå kvar vid dörren, tänkte självklart aldrig på fönstret. "Hej, igen" sa hon med en stadighet i rösten som gjorde henne förvånad. Det var sån hon var, tog inte många steg framåt, men backade heller aldrig. another day, another slay 9 okt, 2013 17:06 |
|
Fellrendión
Elev |
Gora såg skräckslaget på när de andra förvandlades samtidigt som hon undvek Electra.
"Hej Alisha och Maja, missta mig inte, jag skulle aldrig kliva in på ert territorium om det inte berodde på att mitt byte smitit in hit, eftersom att det stinker och är mycket ofräscht att bo på en sån här plats, då jag föredrar att stanna i mitt residens", sa Electra med lugn röst och stirrade elakt dem i ögonen.
9 okt, 2013 17:38 |
|
Medi
Elev |
Hon morrade och böjde sig för att gå till attack och morrade. Sedan hoppade hon mot häxan och bet tag i tyget och drog henne. Om hon bara kunde vara snabb nogg.
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 okt, 2013 17:41 |
|
Minihäst
Elev |
Hon stod blixt stilla med sina sinnen på max, egentligen hade hon velat hoppa in i "slagsmålet", men med tanke på hennes vän ville hon inte göra något dumt, i stället ställde hon sig skyddande brevid Gora.
another day, another slay 9 okt, 2013 18:10 |
|
Fellrendión
Elev |
Electra förflyttade sig med sin magi från platsen där Alisha var till där Gora stod.
Hon skulle precis hugga Gora ännu en gång då Gora tog till mod och slog Electra hårt i ansiktet så att hon föll ner på golvet. Nu var Electra medvetslös. "Kan ni inte göra mig till en varulv? Jag vill kunna skydda mig själv, jag vill inte behöva vara rädd längre", sa Gora.
9 okt, 2013 18:29 |
|
Medi
Elev |
Akisha blev människa igen och hennes nakna hud var blek. "Vi kan inte sötnos. Det gör ont och du får inte gå någonstans på länge och det är inte så lätt med henne här" Hon morrade och såg på Electra
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 okt, 2013 18:31 |
|
Minihäst
Elev |
Hon nickade instämmande som svar.
"Vad ska vi göra med henne? Hon vaknar när som helst tror jag" Hennes hjärna gick på högvarv på jakt efter en bra idé, mord var hennes främsta tanke men om ton annan hade en bättre idé så var det definitivt bättre. another day, another slay 9 okt, 2013 18:55 |
|
Fellrendión
Elev |
"Jag skulle i alla fall säga att mord är den enda lösningen, jag skulle tro att ingen skulle sörja henne", sa Gora kallt. "Vad hon gjorde mot min familj är oförlåtligt och hon förtjänar att dö"!
Gora tog upp dolken och inväntade de andras åsikter.
9 okt, 2013 19:01 |
|
Medi
Elev |
"ja hon har sårat våra familjer med." Hon såg på Goar. "Men sen när allt är över kan du bo hos oss. Vi kan ta hand om dig"
Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 9 okt, 2013 19:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen