Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad vill ni bli som vuxna?

Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?

1 2 3 ... 7 8 9 10
Användare Inlägg
Remembrall
Elev

Avatar


regissör, skådis eller hästveterinär!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0ts6u8Q8k1qd906yo2_250.png

12 nov, 2011 21:43

childhoodlight
Elev

Avatar


Psykolog och författare oh yeah

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

12 nov, 2011 21:44

Ronald Weasley
Elev

Avatar


Jag SKA bli skådespelare!

12 nov, 2011 23:30

Bambi
Elev

Avatar


Jag vet faktiskt inte. TT^TT

/Bambi♥

13 nov, 2011 01:13

Borttagen

Avatar

+2


En regnbåge.

13 nov, 2011 01:14

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
En regnbåge.


Oh häftigt! Fett awesome.
När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre

13 nov, 2011 01:22

cannedcorn
Elev

Avatar


Jag vill blir polis.
Eller jag SKA blir polis.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lmfgl0PDiO1qgwefso1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs2.favim.com%2Forig%2F28%2Fawesome-daenerys-targaryen-emilia-clarke-game-of-thrones-Favim.com-238110.gif

13 nov, 2011 01:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Skrivet av Borttagen:
En regnbåge.


Oh häftigt! Fett awesome.
När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre
Sikta högt ♥

Du borde bli en potatis. Kan se det framför mig. Du skulle bli en stjärna i potatisbranschen!

13 nov, 2011 01:25

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Maharajah:
Skrivet av Borttagen:
En regnbåge.


Oh häftigt! Fett awesome.
När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre
Sikta högt ♥

Du borde bli en potatis. Kan se det framför mig. Du skulle bli en stjärna i potatisbranschen!


Skillnaden mellan en potatis kromosomer och en människans kromosomer är nog bara 1 eller 2 kromosoomer har jag för mig.
Så ja, jag känner att jag lika gärna kunde ha varit en potatis!

13 nov, 2011 01:26

Twix
Elev

Avatar


Jag vill bli en skådespelerska!

Det ända problemet är att jag är för feg för att någon gång göra en audition, så jag får nöja mig med att vara en skådespelerska utan att spela in filmer....

13 nov, 2011 10:52

1 2 3 ... 7 8 9 10

Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?

Du får inte svara på den här tråden.