Vad vill ni bli som vuxna?
Forum > Off Topic > Vad vill ni bli som vuxna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Remembrall
Elev |
12 nov, 2011 21:43 |
|
childhoodlight
Elev |
12 nov, 2011 21:44 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag SKA bli skådespelare!
12 nov, 2011 23:30 |
|
Bambi
Elev |
Jag vet faktiskt inte. TT^TT
/Bambi♥ 13 nov, 2011 01:13 |
|
Borttagen
|
En regnbåge.
13 nov, 2011 01:14 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: En regnbåge. Oh häftigt! Fett awesome. När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre 13 nov, 2011 01:22 |
|
cannedcorn
Elev |
13 nov, 2011 01:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Maharajah: Sikta högt ♥Skrivet av Borttagen: En regnbåge. Oh häftigt! Fett awesome. När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre Du borde bli en potatis. Kan se det framför mig. Du skulle bli en stjärna i potatisbranschen! 13 nov, 2011 01:25 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Maharajah: Sikta högt ♥Skrivet av Borttagen: En regnbåge. Oh häftigt! Fett awesome. När jag var yngre hade jag tankarna på att bli polisbil eller marsvin... Nu vet jag inte ritkigt längre Du borde bli en potatis. Kan se det framför mig. Du skulle bli en stjärna i potatisbranschen! Skillnaden mellan en potatis kromosomer och en människans kromosomer är nog bara 1 eller 2 kromosoomer har jag för mig. Så ja, jag känner att jag lika gärna kunde ha varit en potatis! 13 nov, 2011 01:26 |
|
Twix
Elev |
Jag vill bli en skådespelerska!
Det ända problemet är att jag är för feg för att någon gång göra en audition, så jag får nöja mig med att vara en skådespelerska utan att spela in filmer.... 13 nov, 2011 10:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen