(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Äsch, muttrade Zeb och gick iväg.
- Jag kommer snart, sa jag till Christian och Selena. Nu när jag äntligen fått vänner tänkte jag inte förlora dem. - Zebastian vänta! skrek jag efter Zeb. 26 aug, 2013 21:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag följde efter Roxanne. ''Alla killar blir så''
jag är jättecoolig älska mig plz 26 aug, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
- Är du säker? frågade jag Selena
- Förlåt, jag har aldrig haft vänner förut, fortsatte jag och skämdes. 26 aug, 2013 22:03 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jag lovar, vänta en kvart så har han glömt det'' svarar jag. ''Har du aldrig haft vänner?'' fortsatte jagförvånat. Hon var ju jättesnäll...
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 17:50 |
|
Borttagen
|
Jg nickade först och skakade sen på huvudet.
27 aug, 2013 18:27 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vadå?'' sa jag.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
- Jag...jag har aldrig...där stockade sig rösten och jag svor för mig själv över att vara en sån gnällfia. Jag ryckte på axlarna och gick efter Zebastian med huvudet lågt.
27 aug, 2013 18:54 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sprang efter henne. ''jag blev bara förvånad, för du är ju jättesnäll, så det är konstigt att du inte har haft vänner''
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 18:56 |
|
Borttagen
|
Jag såg förtvivlat upp på Selena.
- Men...jag är bara en mes...jag är inte ens rolig, och jag bara....låt mig gå till Zeb, jag behöver det! sa jag och såg mig om efter honom. 27 aug, 2013 19:08 |
|
Queen Boo
Elev |
''Visst, jag hänger med. Du är ingen mes, du är cool!'' sa jag och log, jag började jogga baklänges och sprang in i någon.
jag är jättecoolig älska mig plz 27 aug, 2013 19:09 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen