[PRS] Internat med möjligheter.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Internat med möjligheter.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kotte7
Elev |
(dumt)
12 sep, 2013 16:42 |
|
Queen Boo
Elev |
jag är jättecoolig älska mig plz 12 sep, 2013 17:06 |
|
kotte7
Elev |
(jag kan inte kmma på något)
4 okt, 2013 16:28 |
|
Queen Boo
Elev |
(men skriv bara något dumhuvud!)
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:29 |
|
kotte7
Elev |
(nej!!)
4 okt, 2013 16:31 |
|
Queen Boo
Elev |
(Varför inte?? Vi måste ju fortsätta!)
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:32 |
|
kotte7
Elev |
(men jag fattar inte hur det sk fortsätta)
4 okt, 2013 16:37 |
|
Queen Boo
Elev |
(REktorn kan komma?)
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:39 |
|
kotte7
Elev |
(Du får skriva)
4 okt, 2013 16:41 |
|
Queen Boo
Elev |
Någon harklade sig.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 okt, 2013 16:41 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen