NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > NÅGON SOM VILL ROLLA HP?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Lektionen är slut. Jag går till uppehållsrummet för att göra läxorna. Jag har blivit bäst i klassen på trolldryckskonst. Jag tar min kittel och brygger en egen dryck. Jag testar den på en liten fluga som flyger i rummet. Den blev osynlig. Jag fattar att jag har gjort något speciellt. Jag viker receptet och störtar ner till professor Snigelhorn.
6 aug, 2013 07:57 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 08:04 |
|
Borttagen
|
Professor Snigelhorn blir väldigt imponerad, och ger mig 50 poäng för att ha bryggt en egen dryck vid 11-års ålder. Han tog drycken, men jag fick tillbaka receptet. Jag bestämde mig för att smyga på Malfoy mitt i natten. Snigelhorn sa också en sak som inte jag hade märkt, man kändes inte heller.
6 aug, 2013 08:10 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 08:24 |
|
Borttagen
|
Tar en liten klunk av drycken. Den smakar jordgubb, och det blir jag glad över. Det är inte kul att dricka en brygd som smakar pyton. Jag ser på min kropp. Jag är osynlig! Jag går till Amaya och ger henne en klapp på ryggen.
6 aug, 2013 18:45 |
|
Borttagen
|
Jag kollade runt
6 aug, 2013 18:50 |
|
Borttagen
|
Amaya vände runt. Jag väntade på hennes reaktion.
6 aug, 2013 18:51 |
|
ginny 23
Elev |
6 aug, 2013 18:54 |
|
Borttagen
|
vem där'' sa jag
8 aug, 2013 14:10 |
|
Borttagen
|
"Jag", sa jag och satte mig vid kitteln. Jag var tvungen att göra ett motelxir i fall jag inte ville vara osynlig för evigt. Efter några timmar lyckades jag. Jag hade gjort ett motelxir mot det elixiret som gjorde en osynlig
8 aug, 2013 14:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen