Hur upptäckte du Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione c:
Elev |
mina kompisar i klassen har tjatat på mig jättelänge och jag är den bästa att läsa i klassen och att harry potter e bäst!men jag har tjatat att den är så lång och tänk om den inte är bra och jag har släpat på en tegelsten
läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1 5 jun, 2013 17:04 |
|
Borttagen
|
Det var svårt att missa...när dom kom ut så stod dom överallt i affärerna!!
5 jun, 2013 18:49 |
|
Borttagen
|
Jag fick den första boken av min mormor när jag var sju. Jag läste ut den på två dagar, efter det var jag fast och jag har fortsatt vara det i sju år nu.
5 jun, 2013 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen