Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur upptäckte du Harry Potter?

Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?

1 2 3 ... 6 7 8
Användare Inlägg
Hermione c:
Elev

Avatar


mina kompisar i klassen har tjatat på mig jättelänge och jag är den bästa att läsa i klassen och att harry potter e bäst!men jag har tjatat att den är så lång och tänk om den inte är bra och jag har släpat på en tegelsten men i år gav jag med mig för jag hade en deal med en kompis och sade att om hon läser vargbröder läser jag harry potter och nu har jag läst alla harry potter böcker och I LOVE THEM!!!!!!!! jag ska se alla filmer men har bar sett 4 (halva)

läs gärna min FF:http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=33037, http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34986&page=1

5 jun, 2013 17:04

Borttagen

Avatar


Det var svårt att missa...när dom kom ut så stod dom överallt i affärerna!!

5 jun, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


Jag fick den första boken av min mormor när jag var sju. Jag läste ut den på två dagar, efter det var jag fast och jag har fortsatt vara det i sju år nu.

5 jun, 2013 19:17

1 2 3 ... 6 7 8

Forum > Harry Potter > Hur upptäckte du Harry Potter?

Du får inte svara på den här tråden.