PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS Mellan Hermione 1234 och sanna1324567
|
Borttagen
|
Jag var så less på det här.
Jag hade då ingen lust att träffa någon i familjen så jag klättrade ut genom fönstret och sprang mot skolan.
2 nov, 2013 09:55
|
|
Borttagen
|
När Vanessa kom fram till skolan så låste deras lärare precis upp dörren till klassrummet.
-Hej, Vanessa, sa hon vänligt.
-Hej.
Vanessa satte sig på sin stol och tittade ner i bänken.
2 nov, 2013 14:22
|
|
Borttagen
|
När jag kom till klassrummet så stog Kalle och resten av gänget där.
-Tja. Sa Kalle till mig. Jag nickade till svar. Han tittade lite konstigt på mig. Det måste vara såren i mitt ansikte som jag fick igår av Axel. Jag vände bort huvudet och tog ett steg mot klassrummet.
-Du? Kan du inte sitta vid hon. Sa han och nickade mot Vanessa.
-Och psyka henne eller nåt annat. Var snäll med henne och sen... Jag du vet. Avslutade han och flinade. Jag flinade tillbaks och svarade:
-Visst. Ska bli kul. Kör på snällgrejen. Den är värst.
Båda två skrattade till och Kalle sa:
-Lycke till.
Jag gick in i klassrummet och satte mig brevid Vanessa.
-Hej. Sa jag till henne.
--------------------------------------------------
Kan hon prata med honom lite och "tro" på honom. Att han har blivit snäll igen typ. Och (du behöver inte göra det där första men gör snälla det här) kan hon fråga om hans sår och när han inte svarar fortsätter hon fråga. (Envist typ)  ♥
2 nov, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
(Haha sure. Men hon är fortfarande blyg, så hon kommer inte att säga så mycket ^^)
-Hej, sa Vanessa och tittade snabbt upp, och sedan ner. Men så hajade hon till och tittade upp på hans ansikte. Vad har hänt?
2 nov, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: (Haha sure. Men hon är fortfarande blyg, så hon kommer inte att säga så mycket ^^)
-Hej, sa Vanessa och tittade snabbt upp, och sedan ner. Men så hajade hon till och tittade upp på hans ansikte. Vad har hänt?
Fråga bara.
Sa hon vad har hänt eller tänkte det?
2 nov, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
Sa ^^ Är inte så bra med talestreck, så kan ha blivit fel haha, vet inte xd
2 nov, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sa ^^ Är inte så bra med talestreck, så kan ha blivit fel haha, vet inte xd
Okej. Då skriver jag nu.
-----
-Va? Sa jag och hoppade nästan till. Skulle alla fråga!!
-Nej, inget... Sa jag undvikande och tittade ner i bänken. Jag låssades att jag var välldigt i tresserad av något gammalt klotter.
2 nov, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
-Jag tror dig inte. Bestämde Vanessa.
2 nov, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
-Vaddå tror mig inte! Sa jag lite irriterat men fortsatte att studera klottret.
2 nov, 2013 20:45
|
|
Borttagen
|
-Du kommer till skolan med en massa sår i ansiktet, och du vill få mig att tro på att inget har hänt. Tror du att jag är dum, eller?
2 nov, 2013 20:49
|
Du får inte svara på den här tråden.