PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan Hermione 1234 och Luna_rav
|
Borttagen
|
"Jag hade inte tänkt göra något. Bara sitta på berget och ta det lugnt." sa jag och log.
7 nov, 2013 19:11
|
|
Borttagen
|
"Hela raste eller resten av dagen?" Frågade jag och satte mig ner på marken.
7 nov, 2013 19:26
|
|
Borttagen
|
"Tills en lärare blir galen på mig" sa jag och log.
7 nov, 2013 19:28
|
|
Borttagen
|
"Som att skolka alltså." Konstaterade jag.
7 nov, 2013 19:29
|
|
Borttagen
|
"Ja, typ. Fast ingen kan skälla på mig om jag är i skolan. Jag behöver bara säga att jag var hos skolsyster." suckade jag och tittade över skolgården.
7 nov, 2013 19:30
|
|
Borttagen
|
"Jaha. Tråkigt." Svarade jag och tog upp min mobil.
7 nov, 2013 19:33
|
|
Borttagen
|
"Det är mycket roligare än att vara med på de löjliga lektionerna." sa jag och lät benen vila över bergkanten.
7 nov, 2013 19:34
|
|
Borttagen
|
"Det är mycket roligare att inte vara på skolområdet." Sa jag.
7 nov, 2013 19:35
|
|
Borttagen
|
"Ja, men jag vill inte få skäll eller kvarsittning. Det förstör min fritid." suckade jag.
7 nov, 2013 19:36
|
|
Borttagen
|
"Men du får inte det om du har en väldigt bra ursäkt. Tillexempel att du blev "sjuk" och jag var tvungen att följa dig hem. Och hem är ju ett väldigt bra namn för något kul ställe."
7 nov, 2013 19:39
|
Du får inte svara på den här tråden.