Vampyr.
Forum > Fanfiction > Vampyr.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Superbra!! Men som jag skrivit flera gånger tidigare (usch, jag börjar känna mig som en tjatig mamma XD) det skulle vara lättare att läsa om du delade in texten i olika stycken Jag vet! Men det är så svårt liksom... Men jag lovar! Nästa gång ska jag verkligen försöka!! Men glina, du skriver ju i Google drive på iPaden, och där är det långa mellanrum mellan varje rad, så tänk på det!! Det kan göra det lite svårt ju... 6 apr, 2013 18:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Superbra!! Men som jag skrivit flera gånger tidigare (usch, jag börjar känna mig som en tjatig mamma XD) det skulle vara lättare att läsa om du delade in texten i olika stycken Jag vet! Men det är så svårt liksom... Men jag lovar! Nästa gång ska jag verkligen försöka!! Men glina, du skriver ju i Google drive på iPaden, och där är det långa mellanrum mellan varje rad, så tänk på det!! Det kan göra det lite svårt ju... Jag vet... Vad menar du? 6 apr, 2013 18:56 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Superbra!! Men som jag skrivit flera gånger tidigare (usch, jag börjar känna mig som en tjatig mamma XD) det skulle vara lättare att läsa om du delade in texten i olika stycken Jag vet! Men det är så svårt liksom... Men jag lovar! Nästa gång ska jag verkligen försöka!! Haha, det gör inget Du skriver ju så bra, så det är "värt" det 6 apr, 2013 19:01 |
|
Lillan Potter
Elev |
Bra! Mera! Hemska personer som äter barn! *tänk om jag blir upten!!!*
6 apr, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Shaunee: Superbra!! Men som jag skrivit flera gånger tidigare (usch, jag börjar känna mig som en tjatig mamma XD) det skulle vara lättare att läsa om du delade in texten i olika stycken Jag vet! Men det är så svårt liksom... Men jag lovar! Nästa gång ska jag verkligen försöka!! Men glina, du skriver ju i Google drive på iPaden, och där är det långa mellanrum mellan varje rad, så tänk på det!! Det kan göra det lite svårt ju... Jag vet... Vad menar du? Jag menar att på Google Drive så är det ju långa mellanrum mellan varje rad. Jag menar att det kan vara lite svårt att se hur mycket "mellanrum" det är. Så. . . Ja. Det var det jag menade. Om du fattar...?? 6 apr, 2013 20:03 |
|
Elzyii
Elev |
Bevakar SÅKLART och kan inte
säga annat än att denna var helt klart superbra, du skriver så himla bra hjärtat!♥ Blir så glad när jag kommer hem till hotellet och ser att ögat är rött...JIPPIE!!! Jag råder er alla till att läsa ALLT som den här tjejen skriver, annars missar ni nått!♥ Läs gärna min ff:n om Draco <3 Läser gärna din som gengäld, och för att jag älskar att läsa! https://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=51873 8 apr, 2013 03:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Elzyii: Bevakar SÅKLART och kan inte säga annat än att denna var helt klart superbra, du skriver så himla bra hjärtat!♥ Blir så glad när jag kommer hem till hotellet och ser att ögat är rött...JIPPIE!!! Jag råder er alla till att läsa ALLT som den här tjejen skriver, annars missar ni nått!♥ Sitter här ock får tårar i ögonen. Jag är helt stum! Du är bara för snäll!!!!! (Om man kan vara det förstås...) TACKTACKTACKTACK är väl det ända jag kan säga! ♥♥♥♥♥ JAG råder er alla att läsa HENNES berättelser, annars missar ni något!! 8 apr, 2013 13:48 |
|
Erica
Elev |
Konichiwa! Den är extremt bra, har du planerat vad som ska hända eller skriver du bara efter hand???? ;D
9 apr, 2013 13:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Erica: Konichiwa! Den är extremt bra, har du planerat vad som ska hända eller skriver du bara efter hand???? ;D Tack!! Jag skriver bara efter hand, försöker att inte planera något alls i förväg. 9 apr, 2013 14:29 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
OMG! Så brjaa!
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 9 apr, 2013 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen