Vem vill ni spela?
Forum > Harry Potter > Vem vill ni spela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
30 jun, 2012 10:44 |
|
LolFeelings
Elev |
30 jun, 2012 10:52 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Jag skulle ng vilja spela Hermione eller Ginny eller Tonks! De är nog också de tre tjejer som jag är mest lik
Winter is coming... 30 jun, 2012 11:06 |
|
Lissie
Elev |
Hermione skulle varit mest jag, jag är precis som henne i skolan! Men annars Bellatrix eller Ginny, om jag var en kille så skulle jag nog vilja spela Ron eller Unge herr Voldemort
X88
30 jun, 2012 11:09 |
|
Tamburlaine
Elev |
Jag skulle nog ga ta imot vilken roll som helst
Om det inte var någon skillnad med könet så Harry såklart (för han får krama om Sirius), eller just Sirius
30 jun, 2012 11:30 |
|
BlondaHermione
Elev |
30 jun, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Jag säger nog också Bellatrix. Jag har spelat teater i sju år nu, och har mest fått spela de här helpräktiga rollerna (som ganska många gånger även har varit huvudroller) men de mindre, twistade rollerna kan vara mycket mer utmaning ibland!
30 jun, 2012 14:51 |
|
MystiqueRed
Elev |
Hermione känns lite luddigt med så snabba repliker som ska låta så smarta, alltså att så mkt information ska in på lite tid... men jag tror jag väljer Hermione iaf!!
30 jun, 2012 15:45 |
|
Neztan
Elev |
Ginny antagligen. Är inte så inne i teater, men om jag skulle vara bättre skulle det vara en intressant roll att spela!
30 jun, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Min pappa vill spela Harry!
30 jun, 2012 15:50 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen