Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

1 2 3 ... 7 8 9 ... 16 17 18
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Åh, JAG ÄR HEMSK
Jag har inte skrivit på tusen år. Vi åker till Norge i övermorgon, men jag kan garantera att det kommer mer imorgon ♥♥
Jag älskar er
♥♥♥♥

28 mar, 2013 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Åh, JAG ÄR HEMSK
Jag har inte skrivit på tusen år. Vi åker till Norge i övermorgon, men jag kan garantera att det kommer mer imorgon ♥♥
Jag älskar er
♥♥♥♥

Det gör ingenting ♥ vi väntar!

28 mar, 2013 21:02

Borttagen

Avatar


du är inte hemsk!!! det gör inget att man inte skriver så ofta, det finns ju en del som har ff:s med kortare och minder arbetade kapitel som kommer mer sällan änn dina ^^ och hoppas du får en bra semester

28 mar, 2013 21:08

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


AS BRA SKRIV MERA!!! Ps. Du brde verkligen fundera på att bli författare!

I’m a bit dark and twisted.

29 mar, 2013 11:15

Borttagen

Avatar


Jag tror tyvärr inte att jag kan uppdatera idag heller, jag måste packa till Norge nu, men jag vill bara att ni ska veta att...

JAG ÄLSKAR ER
♥♥♥

29 mar, 2013 19:50

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag tror tyvärr inte att jag kan uppdatera idag heller, jag måste packa till Norge nu, men jag vill bara att ni ska veta att...

JAG ÄLSKAR ER
♥♥♥

Km du inte packa FORT ochbsedan åka?

1 apr, 2013 11:36

Borttagen

Avatar


SÅDÄR!
Igår kom jag hem (efter att ha suttit i en bil i typ åtta timmar och mått illa) så idag kommer en uppdatering! Jag måste bara göra lite läxor (suck) först.
Jag älskar er ♥♥♥

7 apr, 2013 09:19

"Parvati Patil"
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
SÅDÄR!
Igår kom jag hem (efter att ha suttit i en bil i typ åtta timmar och mått illa) så idag kommer en uppdatering! Jag måste bara göra lite läxor (suck) först.
Jag älskar er ♥♥♥

Kul med ett nytt kapitel! Tråkigt ed åksjukan... blir ofta det också... ♥

I’m a bit dark and twisted.

7 apr, 2013 09:20

Lillan Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
SÅDÄR!
Igår kom jag hem (efter att ha suttit i en bil i typ åtta timmar och mått illa) så idag kommer en uppdatering! Jag måste bara göra lite läxor (suck) först.
Jag älskar er ♥♥♥



Okej!

LYCKA TILL MED LÄXORNA!

Själv ska jag på pingis tävling

7 apr, 2013 09:21

Borttagen

Avatar


"Parvati Patil", jag vet! Det suger att vara åksjuk. Men nu ska jag inte babbla på om det mer! Jag måste värma upp mina fingrar (efter en hel vecka utan datorer så känns mitt tangentbord smått ovanligt) och så måste jag komma på var tusan jag var i min berättelse nånstans... Ska genast öppna den och kolla.

7 apr, 2013 09:24

1 2 3 ... 7 8 9 ... 16 17 18

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter och Den flammande bägaren

Du får inte svara på den här tråden.