Finaste orden som finns!
Forum > Off Topic > Finaste orden som finns!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
4 mar, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
Kiwi♥
4 mar, 2013 19:51 |
|
Hp Luna
Elev |
4 mar, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Rea är ganska fint
5 mar, 2013 14:23 |
|
felix felicis
Elev |
"Tortyr" låter tjusigt.
"Linjal" är härligt att säga... "Olja" lika så. "Moln" gulligt. "Fluff" trevligt.
5 mar, 2013 14:38 |
|
Borttagen
|
Pinkie!♥
6 mar, 2013 17:17 |
|
Borttagen
|
första jag börjar tänka på är finskans aurinko, som betyder sol.
Syster är också väldit fint. 6 mar, 2013 17:27 |
|
Filifjonkan
Elev |
Snäcka, rimfrost, tinder
evak forever. 6 mar, 2013 20:28 |
|
Aivilio
Elev |
6 mar, 2013 21:10 |
|
moaskywalkr
Elev |
6 mar, 2013 21:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen