Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Du är allt - Dramione

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17
Användare Inlägg
frida longbottom
Elev

Avatar


så **** braaaaaaa!!!!!!!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fd7781e075d8e42e316812230a01da9f5%2Ftumblr_nch8deK7LR1s8yicyo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa12aab4d071741c77ec7bbe8d447dd8a%2Ftumblr_nj2tkg8Q2U1qz64n4o3_400.gif

18 mar, 2013 20:51

Lillan Potter
Elev

Avatar


SKRIV MERA NU!

18 mar, 2013 21:01

Lunisen
Elev

Avatar


Förlåt att jag inte har skrivit men det kom annat ivägen.


Kapitel 8

I brevet stod.det: Jag älskar dig bara.så att du vet.
Du är så söt när.du skrattar och när du ler.
När du är i närheten så bubblar det av glädje innom mig.
Du är allt, Granger. Bara så att du vet.

// Kan du lista ut vem jag är?

Klart jag kan. Tänkte jag. Det är såklart Ron.
Men han brukade inte kalla mig Granger.
Den ända som brukade kalla mig det är..... Nej Hermione! Tänk inte ens tanken.
Det är inte Draco som har skrivit det.där brevet.

Jag gick ner till uppehållsrummet och fick syn på Ron som satt och tuggade på en blyertspenna.
"Hej älskling", utbrast han när han fick syn på mig.
"Hej och tack för brevet", ska jag tillbaka.
" Vilket brev?", han såg frågande på mig
" Spela inte oskyldig", envisades jag .
"Mione! Jag lovar! Jag vet inget om något brev"
Jag trodde honom men undrade vem det annars kunde vara.
Draco? Nej!

Jag drömde att jag gick i en av Hogwarts korridorer när någon plötsligt drog in mig bakom en nisch.
Det var Draco.
" Hej Granger! Du är allt", sa han.
" Jaha! Det var du som hade skrivit brevet.
" Mione! Jag lovar! Jag vet inget om något brev men jag tycker att din tröja är ful"
Jag kollade ner på mig och såg att jag hade en av Rons julklappströjor på mig.
" Jag vet att du också tycker att den är ful",mumlade han i mitt hår ich kysste min hjässa.
Sen började vi kyssas på riktigt. Först prövande sen ler intensivt.
Det kändes helt underbart!

Jag vaknade med ett ryck.
Vilken konstig och ihopblandad dröm.
Vilken underbar dröm

Hope you like it!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

18 mar, 2013 21:08

Detta inlägg ändrades senast 2013-03-18 kl. 21:28
Antal ändringar: 3

Borttagen

Avatar


Awesome!

18 mar, 2013 21:10

Lillan Potter
Elev

Avatar


Awesome magiskt! Mera!

18 mar, 2013 21:16

Borttagen

Avatar


MEEEEEER!!!!!!

18 mar, 2013 21:40

Borttagen

Avatar


Jättebra Lunisen!!! Mer!!!!(?)!!!!!!!

19 mar, 2013 09:39

Winny Geasley
Elev

Avatar


Super!

19 mar, 2013 17:04

Lunisen
Elev

Avatar


Thanks!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fencrypted-tbn0.gstatic.com%2Fimages%3Fq%3Dtbn%3AANd9GcSeHP389_tFtMZe4svqOrqOY2q8vOjXGRD3cpqA1LY1PBd1rLN7

19 mar, 2013 18:37

Jojo00
Elev

Avatar


Jättebra!!

"If it's time to go, remember what you're leaving. Remember the best. My friends have always been the best of me."

19 mar, 2013 19:22

1 2 3 ... 7 8 9 ... 15 16 17

Forum > Fanfiction > Du är allt - Dramione

Du får inte svara på den här tråden.