Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sirius Blacks dotter

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter

1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Awesome!!

27 feb, 2013 18:36

Borttagen

Avatar


underbart skulle bli väldigt spänande om nästa kapitel var ur sirius synvinkel, hade blivir coolt

27 feb, 2013 18:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
underbart skulle bli väldigt spänande om nästa kapitel var ur sirius synvinkel, hade blivir coolt

Ja! Supercoolt!!

27 feb, 2013 19:14

Borttagen

Avatar


Braaa idé

27 feb, 2013 20:15

frida longbottom
Elev

Avatar


SÅ BEGÅVAD!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fd7781e075d8e42e316812230a01da9f5%2Ftumblr_nch8deK7LR1s8yicyo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Fa12aab4d071741c77ec7bbe8d447dd8a%2Ftumblr_nj2tkg8Q2U1qz64n4o3_400.gif

27 feb, 2013 20:17

Borttagen

Avatar


Pappa tjatar om diverse saker, så det kommer mer imorgon.
Älskar er (misstolka inte nu) ♥♥♥

Bara några frågor:
Ska jag skriva i Harrys perspektiv?

27 feb, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Pappa tjatar om diverse saker, så det kommer mer imorgon.
Älskar er (misstolka inte nu) ♥♥♥

Bara några frågor:
Ska jag skriva i Harrys perspektiv?



Ja, det skulle ju vara roligt, men jag gillar mest Silvers!

27 feb, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Pappa tjatar om diverse saker, så det kommer mer imorgon.
Älskar er (misstolka inte nu) ♥♥♥

Bara några frågor:
Ska jag skriva i Harrys perspektiv?



Ja, det skulle ju vara roligt, men jag gillar mest Silvers!

Jag med! Och det skulle vara coolt ur Sirius persp.

27 feb, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Pappa tjatar om diverse saker, så det kommer mer imorgon.
Älskar er (misstolka inte nu) ♥♥♥

Bara några frågor:
Ska jag skriva i Harrys perspektiv?



Ja, det skulle ju vara roligt, men jag gillar mest Silvers!

Jag med! Och det skulle vara coolt ur Sirius persp.



Håller med! Sirius skulle vara grymt coolt!

27 feb, 2013 21:10

ChaserRune8004
Elev

Avatar


så abfölmfsd awesome

I will only truly have left this school when none here are loyal to me... Help will always be given at Hogwarts to those who ask for it."

27 feb, 2013 22:49

1 2 3 ... 7 8 9 ... 22 23 24

Forum > Fanfiction > Sirius Blacks dotter

Du får inte svara på den här tråden.