Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat mellan Queen boo och mig

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15
Användare Inlägg
Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Näjj dät kann jagg intte.
-------------------------------
Jag tittade mig åmkring, det var någånting som inte stemde...

Hej!

22 mar, 2013 12:30

Queen Boo
Elev

Avatar


Du är föööör dum i huvudet!
----------------------------------------
Jag kunde inte hålla mig för skratt.

jag är jättecoolig älska mig plz

24 mar, 2013 22:05

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Jag hörde någon vom skrattade och vende mig om blixtsnabbt.

Hej!

25 mar, 2013 10:42

kotte7
Elev

Avatar


Hej klasskompisar ska jag förstöra för er?(Queen Boo)

25 mar, 2013 10:51

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


SUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!

25 mar, 2013 10:52

Queen Boo
Elev

Avatar


Hej ohjärniga människa och korkade bästis. Gör det du, men du lär ångra det imorgon...kotte7

jag är jättecoolig älska mig plz

26 mar, 2013 19:03

kotte7
Elev

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
Hej ohjärniga människa och korkade bästis. Gör det du, men du lär ångra det imorgon...kotte7

*gulp*

Bra då förstör jag nu.

Plötsligt kom det en stor bomb och sprängde hela universum.

Slut

26 mar, 2013 19:10

Queen Boo
Elev

Avatar


Men då; kom en hjälte vid namn xroy och återställde universum! Xroy blev mycket
Arg på en av sin mattes kompisar, och smög in i hennes rum på natten. Han snodde alla hennes kläder sp hon fick gå till skolan iklädd gardiner och
Lakan.

jag är jättecoolig älska mig plz

26 mar, 2013 19:17

Lolliga Lovegood
Elev

Avatar


Där, bakom en sten, såg jag ett huvud sticka fram...

Hej!

3 apr, 2013 19:55

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag backar. Hon hade sett mig

jag är jättecoolig älska mig plz

4 apr, 2013 18:23

1 2 3 ... 7 8 9 ... 13 14 15

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig

Du får inte svara på den här tråden.