Privat mellan Queen boo och mig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat mellan Queen boo och mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Näjj dät kann jagg intte.
------------------------------- Jag tittade mig åmkring, det var någånting som inte stemde... Hej! 22 mar, 2013 12:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Du är föööör dum i huvudet!
---------------------------------------- Jag kunde inte hålla mig för skratt. jag är jättecoolig älska mig plz 24 mar, 2013 22:05 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Jag hörde någon vom skrattade och vende mig om blixtsnabbt.
Hej! 25 mar, 2013 10:42 |
|
kotte7
Elev |
Hej klasskompisar ska jag förstöra för er?(Queen Boo)
25 mar, 2013 10:51 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
SUUUUUUUUUUUUUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hej! 25 mar, 2013 10:52 |
|
Queen Boo
Elev |
Hej ohjärniga människa och korkade bästis. Gör det du, men du lär ångra det imorgon...kotte7
jag är jättecoolig älska mig plz 26 mar, 2013 19:03 |
|
kotte7
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Hej ohjärniga människa och korkade bästis. Gör det du, men du lär ångra det imorgon...kotte7 *gulp* Bra då förstör jag nu. Plötsligt kom det en stor bomb och sprängde hela universum. Slut 26 mar, 2013 19:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Men då; kom en hjälte vid namn xroy och återställde universum! Xroy blev mycket
Arg på en av sin mattes kompisar, och smög in i hennes rum på natten. Han snodde alla hennes kläder sp hon fick gå till skolan iklädd gardiner och Lakan. jag är jättecoolig älska mig plz 26 mar, 2013 19:17 |
|
Lolliga Lovegood
Elev |
Där, bakom en sten, såg jag ett huvud sticka fram...
Hej! 3 apr, 2013 19:55 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag backar. Hon hade sett mig
jag är jättecoolig älska mig plz 4 apr, 2013 18:23 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen