Du lovade att aldrig ändras!
Forum > Fanfiction > Du lovade att aldrig ändras!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Bra!
jag är jättecoolig älska mig plz 5 feb, 2013 18:14 |
|
Lillan Potter
Elev |
Den var ju super bra!
Kan du skriva mer?! 5 feb, 2013 19:21 |
|
Luna Ravenclaw
Elev |
Gud vad bra ♥
Synd att du inte har några idéer Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end. 6 feb, 2013 14:30 |
|
EricsFlicka
Elev |
Skicka gära en uggla med en ide! Skulle betyda massor!
6 feb, 2013 15:09 |
|
Lillan Potter
Elev |
Skrivet av EricsFlicka: Skicka gära en uggla med en ide! Skulle betyda massor! ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 feb, 2013 15:18 |
|
EricsFlicka
Elev |
Kapitel 17: En vacker dag.
Begravningen var fin. Ljusa blommor och en massa tända ljus. Precis som mamma ville ha det. Efter begravningen drog jag mig undan och satt i mitt fönster på mitt rum då det knackade på dörren. " Kom in." Dörren öppnades och min kusin Amelia kom in. Jag hoppade ner från fönstret och la armarna om henne. " Åh Amelia. Vad jag har saknat dig." Hon kramade mig tillbaka hårt. " Jag har saknat dig med." Vi satte oss på min säng och småpratade lite. " Hur har du haft det på sistonde?" Amelia ryckte på axlarna och log snett. " Helt okej." Jag tittade snett på henne. " vad har hänt Amelia?" Hon bet sig i läppen. Hon tittade försiktigt på mig och viskade: " kan du hålla en hemlighet?" Jag nickade. " Det vet du att jag kan." Amelia skrattade till. " Jo, jag vet ju det." Hon sänkte rösten ännu mer och viskade: " Jag är med barn." Jag satt tyst, stilla och bara stirrade på henne. " Du är med vad?" Hon tittade skyggt på mig. " Det var inte meningen att det skulle bli så." Jag nickade. " Jag förstår det. Men vem är pappan?" Efter den frågan log hon. " Min nya kille." Jag nickade och tänkte efter. " Amelia, du är 18 år och med barn. Hur ska du klara dig?" Hon slutade att le. " Hur ska jag överleva det när mamma får reda på det?" Jätte dåligt kapitel men är jätte trött. 6 feb, 2013 22:49 |
|
Trezzan
Elev |
Jättebra. :3
Hennes familj var väl mugglarhatare dock? ._. Varför har hon gått på mugglarskolor och sånt då? :o Bevakar! (ny läsare
7 feb, 2013 00:58 |
|
Lillan Potter
Elev |
Jätte fint skrivet och mega bra!
7 feb, 2013 06:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Underbart!!
jag är jättecoolig älska mig plz 7 feb, 2013 12:45 |
|
Lillan Potter
Elev |
7 feb, 2013 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen