Besvärjelsen som slog fel [SV]
Forum > Fanfiction > Besvärjelsen som slog fel [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Unik
Elev |
Taaack! Haha naaw, satte typ hjärtat i halsen först och bara "VAD HAR JAG GJORT FÖR FEL? :'''(" xD Tacki. ♥ Skrivet av Nuna = Luna + Neville: omg.. elaka människor ju... hoppas hon får vänner ^^ Hoppas jag med. Ber HEMSKT mycket om ursäkt för att jag inte skrivit! Har varit mycket i skolan (sämsta, mest använda ursäkten ever men det är sant. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 7 feb, 2013 15:36 |
|
NyTo
Elev |
7 feb, 2013 15:50 |
|
Borttagen
|
Vi vet hur det är att plågas med skolan, fast det är ganska kul.
7 feb, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Det går bra, vi väntar så länge det behövs!
7 feb, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
bra
7 feb, 2013 22:00 |
|
NyTo
Elev |
10 feb, 2013 16:05 |
|
Unik
Elev |
Är hemskt ledsen, men har mer eller mindre lagt ner denna fanfiction.
Om ni vill läsa annat skrivet av mig får ni dock extremt gärna hänga på min The hunger games ff - We are all alone! Den är dock på svenska. Tänkte testa att skriva en annan sorts ff för omväxlingens skull, så får vi se huruvida det går bättre. För tillfället är jag iaf full av inspiration! ;D Länk till min THG ff: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=31084 Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 24 mar, 2013 20:40 |
|
NyTo
Elev |
Unik - Nej, vad synd! Men jag förstår det, finner själv heller ingen inspiration till min ff just nu,
Men vi kan väl hålla konstakten iaf? ^^
25 mar, 2013 15:01 |
|
Unik
Elev |
Skrivet av NyTo: Unik - Nej, vad synd! Men jag förstår det, finner själv heller ingen inspiration till min ff just nu, Men vi kan väl hålla konstakten iaf? ^^ Absolut! ;D Och som sagt finns ju min nya ff att läsa om du... Ja, har lust helt enkelt. Min blogg, kika gärna in där! - http://unikinteudda.blogg.se 25 mar, 2013 16:54 |
|
NyTo
Elev |
Skrivet av Unik: Skrivet av NyTo: Unik - Nej, vad synd! Men jag förstår det, finner själv heller ingen inspiration till min ff just nu, Men vi kan väl hålla konstakten iaf? ^^ Absolut! ;D Och som sagt finns ju min nya ff att läsa om du... Ja, har lust helt enkelt. Ja, absolut!
26 mar, 2013 14:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen