Älskar du honom, Dominique?
Forum > Fanfiction > Älskar du honom, Dominique?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
123vilde453
Elev |
bra!
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 14 apr, 2013 09:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Jättebra =D
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 apr, 2013 09:15 |
|
Minihäst
Elev |
Vilket gulligt perfekt vinterkapitel!
another day, another slay 14 apr, 2013 09:18 |
|
Consectetuer
Elev |
Awesome :3
14 apr, 2013 12:01 |
|
LunaLovegood1
Elev |
14 apr, 2013 21:09 |
|
lily, luna
Elev |
15 apr, 2013 06:33 |
|
Borttagen
|
iiiiiih....
Love this this is azum jaoo 15 apr, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
Vill inte stressa eller så... Men när kommer det MEEEEER...? Jag vill lixom veta vad som händer när dom ska "lära känna" varandra!!!!!
17 apr, 2013 20:28 |
|
Extremely
Elev |
2 jul, 2013 22:00 |
|
Noaidi
Elev |
Hej hej. Jag är den som tidigare hade EbbaSofiaSusanna, och här är ett nytt kapitel. Förlåt för att det har dröjt.
Kapitel 10: ”Dominique Weasley heter jag. 17 år, och bor i utkanten av London. Min familj består av mina två syskon, Victoire och Louis, och mina föräldrar, Bill och Fleur. Eftersom att min mamma är fransk så pratar jag flytande franska, och tillbringar varje sommarlov någon vecka i Frankrike. Jag klagar inte, Frankrike är ett fint land. Det enda negativa är att jag måste träffa min moster, och henne gillar jag inte alls. Som du säkert märkt är jag inte alls lik min pappa, det är väl både positivt och negativt. Jag slapp den typiska Weasleyröda hårfärgen. Jag skulle egentligen ha börjat på den franska skolan, men jag valde att börja på Hogwarts, och here i am. Att jag hamnade i Ravenclaw är väl för att hatten tyckte jag var smart eller något, jag vet inte. Jag hade nog passat lika bra i Gryffindor som jag gör i Ravenclaw. Min bästa vän heter Georgina, och hon är snarare som min syster. Vi är så lika – inte utseendemässigt – så det är helt sjukt. Annars gillar jag att fotografera, festa och ha allmänt kul liksom.” sa jag och pustade ut. Efter en massa (oseriösa) försök så blev det äntligen bra. Jag ansträngde mig, ja. Jag orkade inte tjafsa med Scorpius, han skulle aldrig ge sig. Det hade jag lärt mig efter alla dessa år. ”Jag heter Scorpius Malfoy. Jag spelar quidditch, festar och lever livet. Precis som alla andra Malfoys är jag rik, snygg, quidditchspelare, blond och tillhör Slytherin” sa Scorpius. Var han seriös? Här har jag suttit och berättat om nästan allt om mig, och han berättar två meningar om sig?! Ugh. ”Har du inget mer att berätta?” frågade jag och log ett fejkat leende. Egentligen ville jag skrika åt honom, men det hade varit onödigt. ”Nej” svarade han och blinkade mot mig. ”Döda mig” muttrade jag lågt. Men visst hörde Skorpionen det. ”Vad sa du, Dominique?” frågade han. Jag skakade på huvudet. ”Det var inget, Scorpius. Bara lämna det åt sidan, berätta mer om dig nu eller så slår jag ihjäl dig eller något.” ”Som att du skulle kunna slå ihjäl mig. Du är bara en Weasley” flinade han. Förstår ni nu varför jag och han inte gick så bra ihop? Om inte, vi går inte bra ihop. Vi klarar inte av varandra, helt enkelt. ”Ursäkta mig? Jag är riktigt duktig på att fixa blåtiror” sa jag. ”Det tror jag int…” började han men avbröt sig när min hand ”råkade” träffa hans ansikte. En rad vackra *host* ord kom ur Mr Malfoys mun, och jag kunde inte låta bli att skratta. ”Vad är det som är så roligt, huh?” Frågade Scorpius ilsket. ”Ska du springa och skriva ett brev åt mamma nu?” Flinade jag och rufsade till hans hår. ”Rör inte mitt hår igen” väste han. ”Verkligen?” frågade jag och råkade än en gång röra hans blonda hår. En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 3 jul, 2013 00:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen